Game On - Videojáték és Marketing
Saved in:
Main Author: | Vogl Máté János |
---|---|
Other Authors: | Ilyésné dr. Molnár Dr. Emese |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Videojáték Marketing Reklámjáték Kommunikáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/3798 |
Similar Items
Felhőalapú szolgáltatások hatása a videójáték-iparra, a cloud gaming, mint a jövő megoldása
: Szatmári Balázs
: Szatmári Balázs
Games for the Planet Analysis of environmental games
: Živanović Aleksandra, et al.
Published: (2022)
: Živanović Aleksandra, et al.
Published: (2022)
The effect on the popularity and marketing of video game adaptations and their video game counterparts on each other.
: Soponyai Dávid Levente
: Soponyai Dávid Levente
Streamerek, azaz videójáték influencerek
: Mihály Bence Norbert
: Mihály Bence Norbert
A videojáték-ipar gazdasági és informatikai elemzése
: Máté Levente László
: Máté Levente László
A videojáték fejlesztő cégek marketingstratégiái
: Kiss Benjámin
: Kiss Benjámin
Felhőszolgáltatások és a Cloud Gaming
: Szelei Zoltán Richárd
: Szelei Zoltán Richárd
How to improve customer retention for Plinga's social farming games?
: Pálvölgyi Máté
: Pálvölgyi Máté
Game of Thrones induced film tourism
: Bencze Beatrix
: Bencze Beatrix
The Effect of 'The Hunger Games' series on tourism
: Sári Boglárka
: Sári Boglárka
Technological Innovations in the history of the Olympic Games
: Szabó Kristóf Zoltán
: Szabó Kristóf Zoltán
Business models and economy of online games
: Petes Bálint
: Petes Bálint
A közösségi háló szerepe a videojáték értékesítésben
: Farkas Márta
: Farkas Márta
Előfizetésen alapuló videójáték-szolgáltatások hatása a videójátékpiacra
: Hollósi Andor
: Hollósi Andor
A fogyasztói magatartás vizsgálata a videójáték-piacon
: Bőr Péter Ákos
: Bőr Péter Ákos
Hogyan adjunk el videójátékot? A videójáték-ipar marketingkommunikációs eszközei, alkalmazásuk és hatásuk
: Szaszák Tamás János
: Szaszák Tamás János
Virtual goods selling in online video games
: Colabruni Francesco
: Colabruni Francesco
Product Placement and Brand Building in Video Games
: Rigó Ferenc
: Rigó Ferenc
Fogyasztói elvárások változásai és hatásai a videojáték iparban
: Tóth Dániel Benedek
: Tóth Dániel Benedek
Felhő alapú szolgáltatások és szerepük a videójáték iparban
: Baranyai András
: Baranyai András
Videójáték ipar bővülése és a piac marketingkommunikációs aktivitása
: Méhész Anett
: Méhész Anett
A „Belső Játszma” (The Inner Game by Timothy Gallwey) elveinek gyakorlati alkalmazása coaching folyamatokban
: Wiedermann János
: Wiedermann János
Külföldi videojáték ipari vállalat marketingje a magyarországi piacon
: Szilágyi Viktor
: Szilágyi Viktor
A mikrotranzakciós rendszerek és azok hatása a videojáték iparra
: Turányi Bence Gábor
: Turányi Bence Gábor
A videojáték ipar és az e-sport tendenciái, kereskedelme
: Laposa Csaba
: Laposa Csaba
Development of the gaming industry and its economic effects worldwide
: Fabó Ákos
: Fabó Ákos
The Influences of Covid-19 on Video Games Consumption and Behaviours
: Tran Nguyen-Tung Anh
: Tran Nguyen-Tung Anh
Targeting and activating the Y and Z generation through Gaming
: Tischler Marcell
: Tischler Marcell
Gaming és e-sport, mint eszköz a marketingkommunikációban
: Duka Krisztián
: Duka Krisztián
A VIDEOJÁTÉK PROJEKTEK SIKERESSÉGÉNEK VIZSGÁLATA A KÖZÖSSÉGI FINANSZÍROZÁS VONATKOZÁSÁBAN
: Szűcs Krisztina
: Szűcs Krisztina
Hogyan lehet sikeres vállalkozás egy online videójáték csatorna működtetése?
: Pusztai Tamás
: Pusztai Tamás
Sino-U.S. economic game under the G20 structure
: Cui Hehuai
: Cui Hehuai
Hungary as a potential host country for the Olympic Games in the future
: Liebhauser Luca Anna
: Liebhauser Luca Anna
A videójáték piac három nagy szereplőjének elemzése – mikrotranzakciók és árbevételek alapján.
: Kusper Ferenc Gergő
: Kusper Ferenc Gergő
Aging techniques of fallow venison and the evaluation of game supply and consumption in Hungary
: Varga Péter
: Varga Péter
New application of game theory in supply chain management A JÁTÉKELMÉLET ÚJSZERŰ ALKALMAZÁSA AZ ELLÁTÁSI LÁNC MENEDZSMENTBEN
: Kozák Tamás, et al.
Published: (2022)
: Kozák Tamás, et al.
Published: (2022)
The challenges of video game hardware industry supply chain between 2020-2023
: Lukács-Fügedy Tamás
: Lukács-Fügedy Tamás
The connection between sales and branding within the gaming industry, specifically in League of Legends
: Ary Antónia Nikolett
: Ary Antónia Nikolett
Vezetői stílusok dolgozói elégedettségre gyakorolt hatása a Scientific Games Kft. példáján keresztül
: Farkas Dzsenifer
: Farkas Dzsenifer
The outbrake causes of the greek debt crisis, with special regard to effects of the 2004 Athens Olympics Games
: Rákosi Kristóf
: Rákosi Kristóf
Similar Items
-
Felhőalapú szolgáltatások hatása a videójáték-iparra, a cloud gaming, mint a jövő megoldása
: Szatmári Balázs -
Games for the Planet Analysis of environmental games
: Živanović Aleksandra, et al.
Published: (2022) -
The effect on the popularity and marketing of video game adaptations and their video game counterparts on each other.
: Soponyai Dávid Levente -
Streamerek, azaz videójáték influencerek
: Mihály Bence Norbert -
A videojáték-ipar gazdasági és informatikai elemzése
: Máté Levente László