Ötlettől a megvalósításig, egy cég fejlődése a marketingen keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Vincze Krisztina
További közreműködők: Molnár Attila
Kulcsszavak:marketing
online marketing
szolgátatásmarketing
többes ügynök
vr
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/38054
Leíró adatok
Kivonat:A mai világban a marketing mindenhol jelen van. Meghatározza az eladni kívánt termékeket és szolgáltatásokat, megismerteti azokat a fogyasztókkal, kialakítja az árakat, megszervezi az értékesítést, és befolyásolja a vásárlókat. A dolgozatomban ennek a folyamatnak a hogyanjaira kerestem választ a korábbi tanulmányaim alapján. Mivel szakmai gyakorlatom alatt nem találkoztam ezzel a területtel, egy másik vállalkozással vettem fel a kapcsolatot. A záródolgozatom elején az alapismereti témákat fejtettem ki, majd a vállalatra jellemző marketing területekről írtam. Készítettem egy mélyinterjút a vállalkozás megalapítójával. Ezáltal beleláttam egy egyesület és kft. kooperációjába. Megismertem alakulásának történetét, projektjeit és terveit.