Ötlettől a megvalósításig, egy cég fejlődése a marketingen keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Vincze Krisztina
További közreműködők: Molnár Attila
Kulcsszavak:marketing
online marketing
szolgátatásmarketing
többes ügynök
vr
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/38054

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg38054
005 20211105130648.0
008 211105suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Vincze Krisztina 
245 1 0 |a Ötlettől a megvalósításig, egy cég fejlődése a marketingen keresztül  |c Vincze Krisztina  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A mai világban a marketing mindenhol jelen van. Meghatározza az eladni kívánt termékeket és szolgáltatásokat, megismerteti azokat a fogyasztókkal, kialakítja az árakat, megszervezi az értékesítést, és befolyásolja a vásárlókat. A dolgozatomban ennek a folyamatnak a hogyanjaira kerestem választ a korábbi tanulmányaim alapján. Mivel szakmai gyakorlatom alatt nem találkoztam ezzel a területtel, egy másik vállalkozással vettem fel a kapcsolatot. A záródolgozatom elején az alapismereti témákat fejtettem ki, majd a vállalatra jellemző marketing területekről írtam. Készítettem egy mélyinterjút a vállalkozás megalapítójával. Ezáltal beleláttam egy egyesület és kft. kooperációjába. Megismertem alakulásának történetét, projektjeit és terveit. 
695 |a marketing 
695 |a online marketing 
695 |a szolgátatásmarketing 
695 |a többes ügynök 
695 |a vr 
700 1 |a Molnár Attila  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/38054/1/Szakmai%20besz%C3%A1mol%C3%B3%20%C3%A9s%20z%C3%A1rdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/38054/2/Z%C3%A1r%C3%B3dolgozati%20%C3%B6sszefoglal%C3%A1s.pdf  |z Dokumentum-elérés