Vevőkapcsolatok menedzsmentje egy számviteli szolgáltatást végző vállalatnál

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szalai Nikolett
További közreműködők: Kecskés Annamária
Kulcsszavak:ábrák
kereslet
ügyfél
ügyfélkapcsolat
vevők
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/38087

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg38087
005 20211105130752.0
008 211105suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Szalai Nikolett 
245 1 0 |a Vevőkapcsolatok menedzsmentje egy számviteli szolgáltatást végző vállalatnál  |c Szalai Nikolett  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Jelen záródolgozati témámnak a vevőkapcsolatok menedzsmentjét választottam, hiszen a vevők képzik a vállalatok mozgatórugóját. Ha nincs vevő az adott szolgáltatásra vagy termékre, akkor nincs vállalat sem. Jobban mondva, ha nincs kereslet akkor nincs kínálat. Először is meg kell ismerni a keresletet ahhoz, hogy tudjunk vevőkről és a vevőkapcsolatokról beszélni, ezért is térek ki a keresletmenedzsmentre. A keresletmenedzsmenten belül ismertetem Crum-Plamatier által 2004-ben megfogalmazott keresletmenedzsment tevékenységeit, mert megismerve a tevékenységi köröket tudunk vevőkről beszélni. Ismertetem a tervezés-előrejelzés fogalmát, folyamatát egyes módszereit, amivel a vállalatok tudnak tervezni. Egy nagyon jó eszköz arra, hogy a jövőbeni keresletet meghatározza a vállalat.  A kereslet befolyásolása szintén fontos alkotó eleme a tevékenységeknek mert ez a terület foglalkozik azzal, hogy a fogyasztókra hatással legyenek, majd végül következik a vevők menedzsmentje, ahol azt mutatom be, miként kezeli a vállalat a fogyasztókról kapott információkat és ez, hogyan tud a vállalkozás javára szolgálni. Gyakorlatban szerzett tapasztalatokra építem az ügyfelekről leírtakat a legjobb tudásom szerint. Ismertetem a szolgáltatásokra jellemző 7P modellt az ügyfélkapcsolatok hierarchiáját és ügyfél életciklus a vállalkozásra vetítve. Igyekszem bemutatni, hogyan működik a gyakorlatban a keresletmenedzsment ilyen „apró” vállalkozásnál is és végig vezetni a kereslettől egészen a vevőkig. Egy ilyen „apró” vállalkozásnál nemigazán lehet nagyon nagy adathalmazra támaszkodni inkább a kevés adat miatt látható az, hogy a vállalkozás milyen irányba halad. Én úgy gondolom, hogy ha a vállalat fejlődik egyre nagyobb és több lehetőségek nyílnak meg érdemes nyitni felé, így elkerülhető nagyon sok negatív hatás, ami veszélyeztetné a vállalatot. Érdemes kicsi lépésekben kezdeni és aztán egyre nagyobb lépésben így elkerülhető nagyon sok kockázat melyen nagyon sok vállalkozás megbukik. 
695 |a ábrák 
695 |a kereslet 
695 |a ügyfél 
695 |a ügyfélkapcsolat 
695 |a vevők 
700 1 |a Kecskés Annamária  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/38087/1/Z%C3%A1r%C3%B3dolgozat%20Szalai%20Nikolett%20-%20MXE2Y5.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/38087/2/Titkos%C3%ADt%C3%A1si%20k%C3%A9relem%20-%20MXE2Y5.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/38087/3/%C3%96sszefoglal%C3%A1s%20-%20MXE2Y5.pdf  |z Dokumentum-elérés