Információ szolgáltatás a vállalat különböző szereplői számára

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Neuenstein Olivér
További közreműködők: Geiszler Orsolya
Kulcsszavak:belső kommunikáció fejlesztése
információ
információáramlás
kommunikáció
kommunikációs csatornák
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/38097

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg38097
005 20211105130808.0
008 211105suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Neuenstein Olivér 
245 1 0 |a Információ szolgáltatás a vállalat különböző szereplői számára  |c Neuenstein Olivér  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Magán a kommunikáción kívül az információ megfelelő közlésére, jellegére, jelentéstartamára, hasznosságára, valóságtartamára is központosított figyelmet szükséges garantálni annak érdekében, hogy az információ a lehető legjobb formában kerüljön felhasználásra. Kijelenthető, hogy egy szervezetnek, vállalatnak mindenféleképpen törekednie kell a belső kommunikációjára, mivel az hatással van az információ szolgáltatására, tehát a vállalat jövőjére. Az a véleményem, hogy a jelen helyzetben ez a témakör az egyik leginkább fejlődő és összpontosítást kapó terület. A piaci és a gazdasági környezetben nem tud egy olyan vállalat sem versenyképes lenni, ahol nem törekednek a belső adatkezelési mechanizmus vizsgálatára, javítására és fejlődésére. A vállalati hierarchia minden területén és szintjén megtalálhatóak a problémák az információ kezelésével kapcsolatosan. A COVID-19 koronavírus idején érdemleges kutatási terület, hiszen ez egy olyan korszak, ahol a személyes kontaktus elkerülése vagy pedig a csökkentése a cél. Számos területen a személyes kommunikációé volt a vezető szerep, így az információáramlásnak teljes egészében át kellett szerveződnie. Az elkészített kutatás tekintetében feltételezhető, hogy a kutatásban szereplő vállalat dolgozói előtérbe helyezik a cégen belüli kommunikáció hatását a vizsgált tényezők keretein belül. A sikeres jövő céljából az ott dolgozókkal való eredményes kommunikáció nagy szerepet foglal és a vállalaton belüli kommunikáció teljes hatást gyakorol a vállalaton belül dolgozók kapcsolataira, ezzel a vállalat jövőjére. 
695 |a belső kommunikáció fejlesztése 
695 |a információ 
695 |a információáramlás 
695 |a kommunikáció 
695 |a kommunikációs csatornák 
700 1 |a Geiszler Orsolya  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/38097/1/Neuenstein_Oliver_FOSZK_Szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/38097/2/Neuenstein_Oliver_Zaro-dolgozati-osszefoglalas_2021_FOSZK.pdf  |z Dokumentum-elérés