Vevői elégedettségmérési megoldások tervezése a szolgáltatásminőség javítása érdekében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Montovay Balázs Tibor
További közreműködők: Juhász Róbert
Krajcsák Dr. Zoltán
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fókuszcsoport
kérdőíves felmérés
szolgáltatásminőség
vevőelégedettség
vevőkezelés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/38138

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg38138
005 20211105130921.0
008 211105suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Montovay Balázs Tibor 
245 1 0 |a Vevői elégedettségmérési megoldások tervezése a szolgáltatásminőség javítása érdekében  |c Montovay Balázs Tibor  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom témája a vevőelégedettség mérése volt, illetve az, hogy ennek segítségével miképp lehet javítani a szolgáltatás minőségét. Ennek alanyául a Prevost Hungária Kft-t választottam, ahol jelenleg flotta tervező pozícióban dolgozom. Dolgozatom során javaslatokat tettem arra, milyen módszerekkel lehetne még jobban megismerni a partnerek véleményét és a cégről alkotott képet, illetve milyen módszerekkel lehetne ezt javítani. Fontosnak tartottam dolgozatom első felében a téma elméleti hátterének ismertetését.  Ebben a részben az alapvető fogalmak bemutatásával és azok tulajdonságainak elemzésével kezdődött, mint a szolgáltatás és szolgáltatásminőség. Ezután a szolgáltatásminőség mérő modellek bemutatásával folytattam a dolgozatomat, melyben SERVQUAL-modell, GAP-modell, fontosság-teljesítmény mátrix és a Kano-modell kaptak szerepet. Dolgozatom kutatási részében pedig a cég által használt vevőelégedettség mérési módszer bemutatásával kezdtem és annak eredményeit ismertettem. Javaslatokat tettem arra, hogy a kérdőív eredményei alapján miképp lehetne javítani a szolgáltatásinőséget ami elégedettebb vevőkhöz vezetne. A kutatási rész második felében pedig a fókuszcsoportos interjú eredményeit mutattam be, melyet 4 partnerrel végeztem el, akik különböző fuvarozási ágazatot képviseltek, hogy komplexebb képet kaphassak a cég minden ágazatával dolgozó partnerek véleményéről. Kutatásom összegzéseként elmondható. hogy a cég partnerei abszolút elégedettnek tekinthetők a nyújtott szolgáltatásokkal. A partnereink lojálisak a vállalathoz, több olyan vevő is van az ügyfélkörben, akikkel több, mint 10 éves a kapcsolat. Viszont ezt nem szabad természetesnek tekinteni. Az elégedettségük monitorozása folyamatos figyelmet igényel, hiszen a piac gyorsan változik, fejlődik. Mindig arra kell törekedni, hogy a különböző fejlesztések növeljék a vevőkben kialakult szolgáltatásminőség érzetet. 
695 |a fókuszcsoport 
695 |a kérdőíves felmérés 
695 |a szolgáltatásminőség 
695 |a vevőelégedettség 
695 |a vevőkezelés 
700 1 |a Juhász Róbert  |e ths 
700 1 |a Krajcsák Dr. Zoltán  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/38138/1/Szakdolgozat%20-%20Montovay%20Bal%C3%A1zs.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/38138/2/T%C3%A9mav%C3%A1zlat%20%C3%A9s%20%C3%B6sszefoglal%C3%A1s_2020.pdf  |z Dokumentum-elérés