Vevői elégedettségmérési megoldások tervezése a szolgáltatásminőség javítása érdekében
Elmentve itt :
Szerző: | Montovay Balázs Tibor |
---|---|
További közreműködők: |
Juhász Róbert
Krajcsák Dr. Zoltán |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | fókuszcsoport kérdőíves felmérés szolgáltatásminőség vevőelégedettség vevőkezelés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/38138 |
Hasonló tételek
Vevői elégedettségmérési megoldások tervezése a szolgáltatásminőség javítása érdekében a Roll-Lamell Kft.-nél
: Szabóné Szalai Ágnes
: Szabóné Szalai Ágnes
Ügyfél-elégedettség mérési megoldások tervezése a szolgáltatásminőség javítása érdekében a Fundamenta-Lakáskassza Zrt. esetében
: Resze-Horváth Orsolya Anna
: Resze-Horváth Orsolya Anna
A vevői elégedettségmérés, mint a vállalati siker kulcsa - autóipari szervezetek által alkalmazott elégedettségmérési módszertanok összehasonlító elemzése
: Karnis Imola
: Karnis Imola
Edelmann Hungary Packaging Zrt. jövőbeni gépberuházásainak bemutatása és a kiszolgálás színvonalának javítása a vevői igény jobb kielégítése érdekében
: Józsa Krisztina
: Józsa Krisztina
Beszerzési stratégia megváltoztatása a vállalati teljesítmény javítása érdekében
: Pihaj Anna Rebeka
: Pihaj Anna Rebeka
Projektmenedzser motivációs eszközei a projekt team tagok teljesítményének javítása érdekében
: Bucsi Balázs Bence
: Bucsi Balázs Bence
Projektmenedzser motivációs eszközei a projekt team tagok teljesítményének javítása érdekében
: Fröhlich Bálint Benedek
: Fröhlich Bálint Benedek
A szolgáltatásminőség hallgatói megközelítése a felső(?)oktatásban Szolgáltatásminőség modellek elemzése - nemzetközi kitekintés
: Heidrich Balázs
Megjelent: (2009)
: Heidrich Balázs
Megjelent: (2009)
A szolgáltatásminőség és a vendégelégedettség mérése
: Karakasné Morvay Klára, et al.
Megjelent: (2007)
: Karakasné Morvay Klára, et al.
Megjelent: (2007)
Digitális megoldások a vállalati folyamatok könnyítése/hatékonyság növelése érdekében
: Kis Csaba
: Kis Csaba
Fenntartható megoldások és termékek szerepe a bolygónk megóvása érdekében
: Eipl Noémi
: Eipl Noémi
Szolgáltatásminőség és vevőelégedettség a személyi edzői szolgáltatásban
: Kocsis Erika
: Kocsis Erika
Szimulációs modell tervezése a vállalkozásokhoz kapcsolódó logisztikai folyamatok hatékony újraszervezése érdekében
: Szabó Károly
Megjelent: (2024)
: Szabó Károly
Megjelent: (2024)
„Mindenre van kész ötlete?!" avagy A Praktiker lehetséges marketing tevékenysége az üzleti atmoszféra javítása érdekében
: Puskás Ágnes
: Puskás Ágnes
A bázisolaj és viasz értékáram optimalizálása a MOL-nál, a vevői elégedettség növelése érdekében
: Pintér Márton
: Pintér Márton
Fogyasztói elégedettség és szolgáltatásminőség értékelésének mérése a hulladékgazdálkodásban
: Rákóczy Zsuzsanna Éva
: Rákóczy Zsuzsanna Éva
Az Aquincum Hotel Budapest bemutatása és szolgáltatásminőség vizsgálata
: Greksa Viktória
: Greksa Viktória
Szolgáltatásminőség és vendégelégedettség mérése a Hotel Ritz-Carlton-on keresztül
: Fekete Roland Máté
: Fekete Roland Máté
A szolgáltatásminőség megőrzése generációváltás során egy családi cukrászda esetében
: Koronczy Gergely Csaba
: Koronczy Gergely Csaba
Szolgáltatásminőség mérése a DHL Global Forwarding légi export osztályán
: Varga Petra
: Varga Petra
Az éttermi arculat és az elvárt szolgáltatásminőség összefüggéseinek vizsgálata
: Szücs Henrietta
: Szücs Henrietta
Fogyasztói elégedettség és a szolgáltatásminőség értékelésének mérése a Budget Autókölcsönzőnél
: Márton Marcell István
: Márton Marcell István
A szolgáltatásminőség értelmezésének különbségei - percepcióvezérelt szolgáltatások minőségmodellje kialakításának első lépései
: Réthi Gábor, et al.
Megjelent: (2014)
: Réthi Gábor, et al.
Megjelent: (2014)
Raktározási rendszer javítása IT támogatással
: Miseta Dóra
: Miseta Dóra
Raktározási rendszer javítása IT támogatással
: Szabó Tamás
: Szabó Tamás
INFORMÁCIÓRENDSZEREK OPTIMÁLIS ÜZEMELTETÉSE, JAVÍTÁSA
: Kovács Miklós Ármin
: Kovács Miklós Ármin
A szállodai vendégélmény és szolgáltatásminőség a Hilton Hotel Budapest példáján keresztül
: Sági Adél
: Sági Adél
A vevői elégedettség
: Tóth Franciska
: Tóth Franciska
Raktározási informatikai rendszer javítása IT a SUEZ WTS-nél
: Somogyi Balázs
: Somogyi Balázs
A Levegő Munkacsoport költséggazdálkodásának javítása
: Klovács Bettina
: Klovács Bettina
Az értékteremtő munka arányának javítása
: Pozsonyi Mariann
: Pozsonyi Mariann
Ruhaipari vállalat adatvédelmi rendszerének javítása
: Hajdu Zoltán
: Hajdu Zoltán
Ellátási lánc folyamatok javítása IT segítséggel
: Simon Márk
: Simon Márk
Szoftverfejlesztési eredmények javítása bevált módszerekkel
: Varga Dániel Zsombor
: Varga Dániel Zsombor
A Givaudan Business Solutions Kft. beszerzési folyamatainak bemutatása, elemzése, és javítása IT megoldással
: Fülöp Tibor
: Fülöp Tibor
A Vevői Elégedettség Elemzése
: Sever Özer
: Sever Özer
A hazai Mercedes-Benz kis-és középvállalkozó márkaszervizeinek szolgáltatásminősége a SERVQUAL modell alapján
: Szántó Júlia
: Szántó Júlia
A hallgatók életminőségének javítása stresszkezelő tréninggel
: Heitlerné Lehoczky Mária
Megjelent: (2009)
: Heitlerné Lehoczky Mária
Megjelent: (2009)
Egy gépjárműflotta-nyilvántartó alkalmazás tervezése
: Sziráki Géza Tibor
: Sziráki Géza Tibor
Informatikai rendszerek optimális üzemeltetése és javítása
: Szele Szilveszter
: Szele Szilveszter
Hasonló tételek
-
Vevői elégedettségmérési megoldások tervezése a szolgáltatásminőség javítása érdekében a Roll-Lamell Kft.-nél
: Szabóné Szalai Ágnes -
Ügyfél-elégedettség mérési megoldások tervezése a szolgáltatásminőség javítása érdekében a Fundamenta-Lakáskassza Zrt. esetében
: Resze-Horváth Orsolya Anna -
A vevői elégedettségmérés, mint a vállalati siker kulcsa - autóipari szervezetek által alkalmazott elégedettségmérési módszertanok összehasonlító elemzése
: Karnis Imola -
Edelmann Hungary Packaging Zrt. jövőbeni gépberuházásainak bemutatása és a kiszolgálás színvonalának javítása a vevői igény jobb kielégítése érdekében
: Józsa Krisztina -
Beszerzési stratégia megváltoztatása a vállalati teljesítmény javítása érdekében
: Pihaj Anna Rebeka