Középtávú befektetési lehetőségek vizsgálata a sportruházati kiskereskedelmi szektorban a COVID-19 hatásainak függvényében - a Nike, az Adidas, a Puma, az Under Armour és a Lululemon példáin keresztül
Elmentve itt :
| Szerző: | Simon László |
|---|---|
| További közreműködők: | Csongrádi Gyöngyi |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | befektetés divat fundamentális elemzés kiskereskedelem koronavírus-járvány (COVID-19) makrogazdasági folyamatok technikai elemzés |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/38170 |
Hasonló tételek
A Nike vállalat sikerének kulcsa, marketingstratégiájának elemzése és az Adidas-szal szemben elért eredményei
: Kőrösi Beatrix
: Kőrösi Beatrix
Minőségirányítási rendszer kiépítése egy sportruházati kereskedelmi cégnél
: Kátai Dóra
: Kátai Dóra
Adidas offline és online marketingkommunikációs eszközei
: Molnár Péter Márk
: Molnár Péter Márk
Sportmarketing tevékenység bemutatása az Adidas által
: Kiss Bernadett
: Kiss Bernadett
Nike, mellbedobással a marketingbe
: Ferenczi Melinda
: Ferenczi Melinda
A Nike Inc. fundamentális vállalatértékelése
: Birkás Gréta
: Birkás Gréta
A Nike vásárlást ösztönző módszerei
: Juhász Gergő István
: Juhász Gergő István
A Magyar Szárazvirág Kft. elmúlt 5 évének gazdasági, pénzügyi elemzése; középtávú fejlesztések tervezése, megvalósítása
: Ádám Kálmán
: Ádám Kálmán
A makrokörnyezet változásának hatása a Fundamenta-Lakáskassza Zrt. középtávú üzleti stratégiájára és Balanced Scorecard rendszerére
: Szénási Renáta Márta
: Szénási Renáta Márta
A Nike futballcipők evolúciója Innováció,marketing és piacvezető stratégiák
: Szántó Bence
: Szántó Bence
The examination of consumer behaviour in Nike brand
: Horváth Roland
: Horváth Roland
Nike Air Max Dn feel the unreal reklámkampány
: Rafael Klaudió
: Rafael Klaudió
Családi vállalkozásokban végbemenő generációváltás a vendéglátó iparág példáin keresztül
: Sándor Barbara Luca
: Sándor Barbara Luca
A kreatív szolgáltatások szerepe a turizmusban élményfestő cégek példáin keresztül
: Varga Viktória
: Varga Viktória
A fogyasztói környezettudatosság és a zöld marketing vizsgálata - az Adidas x Parley tevékenysége
: Meszes Dóra
: Meszes Dóra
A Nike valóban több mint egy márka?
: Takács András
: Takács András
RFID technológia a Nike Factory Store-nál
: Török Szilvia
: Török Szilvia
A látványkonyha szerepe és hatása a fine diningra Budapest példáin keresztül
: Szabó Zsuzsanna Margit
: Szabó Zsuzsanna Margit
Nike’s branding activity and the secondary market of the sneaker industry
: Fejős Dorka Panna
: Fejős Dorka Panna
The Russian external debt under sanctions
: Nesterkina Nadezhda
: Nesterkina Nadezhda
Az élmény szerepe a turizmusban az európai tematikus parkok példáin keresztül
: Oli Renáta
: Oli Renáta
Az agilis szoftverfejlesztés szemléltetése elméletben, és a Logmein gyakorlati példáin keresztül
: Czerovszki Adrián
: Czerovszki Adrián
A divat fenntartható jövőjének marketingkommunikációja magyar divatipari kkv-k példáin keresztül
: Lanczki Laura
: Lanczki Laura
Fogyasztói elégedettség és lojalitás a Nike márka vonatkoztatásában
: Németh Andrea
: Németh Andrea
A kiskereskedelmi adó hatása a kiskereskedelmi szektorra
: Borzi Barbara
: Borzi Barbara
Nike sportcipők vizsgálata, fogyasztói elégedettség és attitűd szempontjából
: Németh Kitti
: Németh Kitti
Győr élhetőségének a vizsgálata városmarketingje függvényében
: Földi Dániel Krisztián
: Földi Dániel Krisztián
A marketingkommunikációs tevékenység elemzése a Corinthia Hotel Budapest és az Aquincum Hotel példáin keresztül
: Zdenkó Roland
: Zdenkó Roland
Tourist perceptions of souvenir authenticity under mass-production
: Zhang Shan
: Zhang Shan
Cultural centre's operation under the current economic climate
: Máté-Tóth Zsófia
: Máté-Tóth Zsófia
Under The Umbrella Of Sino-Hugarian Diplomacy The Development Of Chinese New Energy Enterprises In Hungary
: Hu Yufeng
: Hu Yufeng
Vállalati hatékonyság és jövedelmezőség a méret függvényében
: Berényi Dénes
: Berényi Dénes
Színpszichológia a kiskereskedelmi térben
: Mireider Rebeka
: Mireider Rebeka
The influence of advertisement on women’s self-esteem and role in Europe - How does the marketing communication of adidas impact targeted women's self-esteem?
: Bognár Korinna
: Bognár Korinna
A motiváció szerepének vizsgálata a különböző generációk függvényében.
: Varga Judit
: Varga Judit
Munkavállalói attitűd a generáció és a személyiség függvényében
: Oprável Denise Melissa
: Oprável Denise Melissa
Unemployment and employment security policies in China under COVID-19
: Zhang Zimin
: Zhang Zimin
The Challenges And Opportunities Of the Global Economy Under The COVID-19 Epidemic
: Liu Xiaolong
: Liu Xiaolong
Sino-U.S. economic game under the G20 structure
: Cui Hehuai
: Cui Hehuai
AI security in the EU under the framework of the EU AI Act
: Ben Mna Yassine
: Ben Mna Yassine
Hasonló tételek
-
A Nike vállalat sikerének kulcsa, marketingstratégiájának elemzése és az Adidas-szal szemben elért eredményei
: Kőrösi Beatrix -
Minőségirányítási rendszer kiépítése egy sportruházati kereskedelmi cégnél
: Kátai Dóra -
Adidas offline és online marketingkommunikációs eszközei
: Molnár Péter Márk -
Sportmarketing tevékenység bemutatása az Adidas által
: Kiss Bernadett -
Nike, mellbedobással a marketingbe
: Ferenczi Melinda