Kézi zálogkölcsön, avagy A jelen záloga a szolgáltatásmarketing ismérvei szerint
Elmentve itt :
| Szerző: | Polák Anikó |
|---|---|
| További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Megjelent: |
2014
|
| Kulcsszavak: | Szolgáltatásmarketing Záloghitelezés |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/38188 |
Hasonló tételek
Argentin marha versus temelői piac avagy a rövid ellátási lánc, mint a fenntarthatóság záloga
: Tóth Benedek
: Tóth Benedek
A jó tanár ismérvei 2022-ben, avagy a pedagógusi szerepkör sajátosságai és változásai a XXI. században
: Pintérné Németh Krisztina
: Pintérné Németh Krisztina
Az eredményes szervezeti szocializáció ismérvei a munkavállaló és a munkáltató szemszögéből
: Klung Bernadett
: Klung Bernadett
A közösségi média térhódítása - avagy az utazási bloggerek sikereinek záloga és munkásságuk hatása követőik utazási szokásaira
: Dócs András
: Dócs András
„Veni vidi vici"! - avagy a siker záloga Olszországban. Hasznos információk az olasz kommunikációs és kulturális sajátosságokról
: Norsics Nikolett
: Norsics Nikolett
Szolgáltatásmarketing a nőgyógyászatban
: Térmeg Vera
Megjelent: (2012)
: Térmeg Vera
Megjelent: (2012)
Fodrászat, mint szolgáltatásmarketing
: Angyalosi Zsófia
: Angyalosi Zsófia
Szolgáltatásmarketing a légiforgalom értelmében
: Balázs Renáta Klára
: Balázs Renáta Klára
Szolgáltatásmarketing a fitnesz iparágban
: Székely Gerda
: Székely Gerda
Szolgáltatásmarketing a tanácsadó cégeknél Magyarországon
: Dudás Máté
: Dudás Máté
Szolgáltatásmarketing, személyes eladás hatékonysága napjainkban
: Hayden Kristóf
: Hayden Kristóf
Szolgáltatásmarketing egy épületgépészeti vállalkozás esetében
: Bakonyi Cintia Judit
: Bakonyi Cintia Judit
Szolgáltatásmarketing a hazai bankszektorban Prémium ügyfélszegmens elégedettségének elemzése
: Forgács Róbert
: Forgács Róbert
A szolgáltatásmarketing hatása a fesztiválok sikerére
: Szunyogh Bianka
: Szunyogh Bianka
A szolgáltatásmarketing szerepe a DSV-nél
: Gáncs Dorottya Anna
: Gáncs Dorottya Anna
Szolgáltatásmarketing - A magyarországi wellness szállodák marketingkommunikációja
: Hotorán Petra
: Hotorán Petra
Tango Libre Tánciskola szolgáltatásmarketing alapú elemzése
: Serbán Andrea
: Serbán Andrea
A szolgáltatásmarketing útvesztői a rendezvényszervezésen keresztül bemutatva
: Szelestey Judit
: Szelestey Judit
A vállalat bemutatása a szolgáltatásmarketing marketingmixén keresztül
: Nagy Klaudia
: Nagy Klaudia
Szolgáltatásmarketing fejlesztése a Duna Főnix Kft.-nél
: Yilmaz Attila Zoltán
: Yilmaz Attila Zoltán
A szolgáltatásmarketing egy autós asszisztencia-biztosítás esetében
: Váradi Regina
: Váradi Regina
A Foodpanda Marketing modelljének megvizsgálása a szolgáltatásmarketing tekintetében
: Szikszó Tamás Gergely
: Szikszó Tamás Gergely
A szolgáltatásmarketing sajátosságainak vizsgálata a hazai csomaglogisztikai piacon
: Tótyik Dominik
: Tótyik Dominik
Munkahelyi stressz a generációk szerint
: Szedmák Bianka
: Szedmák Bianka
A színházi szolgáltatásmarketing jellemzőinek bemutatása gyakorlati példán keresztül
: Kovács Annamária
: Kovács Annamária
Webáruház fejlesztése agilis módszertanok szerint
: Riczu Ádám
: Riczu Ádám
A befektetett eszközök kezelése a magyar számviteli törvény előírásai szerint és az IFRS szerint
: Darabos Kinga
: Darabos Kinga
Szolgáltatásmarketing ügyvédek számára - Social media és ügyvédek kapcsolata
: Szabó Donát
: Szabó Donát
A szolgáltatásmarketing vizsgálata az art'otel budapest (****) példáján keresztül
: Karancsi Dóra
: Karancsi Dóra
Szolgáltatásmarketing a Hilltop Logisztikai Szolgáltató és Kereskedelmi Kft. szemszögéből
: Hartai Zsombor Tamás
: Hartai Zsombor Tamás
A valós értékelés a magyar számviteli törvény előírásai szerint és az IFRS szerint a vállalkozások gyakorlatában
: Láber Kornél
: Láber Kornél
A valós értékelés a magyar számviteli törvény előírásai szerint és az IFRS szerint a vállalkozások gyakorlatában
: Balázsovics Dóra
: Balázsovics Dóra
Nagyvállalati adatvizualizációk standardizálása IBCS irányelvek szerint
: Csete Dániel
: Csete Dániel
Bevételek elszámolása az IFRS 15 szerint
: Weisz Katalin
: Weisz Katalin
Fél pohár víz - avagy hogyan értelmezhető a magyar versenyképesség az objektív és szubjektív mutatók szerint
: Vakhal Péter, et al.
Megjelent: (2018)
: Vakhal Péter, et al.
Megjelent: (2018)
A kommunikáció és szolgáltatásmarketing tevékenység bemutatása a Nagykanizsai Tourinform irodában
: Molnár Lilla
: Molnár Lilla
Családbarát vagy gyerekmentes? A Cat Café Budapest elemzése szolgáltatásmarketing megközelítésből
: Borbély Tünde
: Borbély Tünde
Vásárlás vagy élmény – szolgáltatásmarketing és látogatói élmény a budapesti Nagyvásárcsarnokban
: Izsák Bernadett Réka
: Izsák Bernadett Réka
Tanulási motiváció változása életkor szerint a nyelvtanulásban
: Nemesné Kalmár Bernadett
: Nemesné Kalmár Bernadett
Az ösztönzési rendszer a munkáltató szemlélete szerint
: Rácz Katalin
: Rácz Katalin
Hasonló tételek
-
Argentin marha versus temelői piac avagy a rövid ellátási lánc, mint a fenntarthatóság záloga
: Tóth Benedek -
A jó tanár ismérvei 2022-ben, avagy a pedagógusi szerepkör sajátosságai és változásai a XXI. században
: Pintérné Németh Krisztina -
Az eredményes szervezeti szocializáció ismérvei a munkavállaló és a munkáltató szemszögéből
: Klung Bernadett -
A közösségi média térhódítása - avagy az utazási bloggerek sikereinek záloga és munkásságuk hatása követőik utazási szokásaira
: Dócs András -
„Veni vidi vici"! - avagy a siker záloga Olszországban. Hasznos információk az olasz kommunikációs és kulturális sajátosságokról
: Norsics Nikolett