Lisztérzékenyek vásárlási szokásainak bemutatása egy primer kutatás alapján
Saved in:
Main Author: | Mecsei Priszcilla |
---|---|
Other Authors: | Brávácz Ibolya |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Egészségtudatosság Vásárlói szokások Lisztérzékenység Fogyasztói magatartás Gluténmentes |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/3820 |
Similar Items
Lisztérzékenyek vásárlási szokásainak elemzése
: Aigner Ingrid Margit
: Aigner Ingrid Margit
Egészségtudatosság az élelmiszerfogyasztásban egy primer kutatás eredményei alapján
: Siklódy Zsófia
: Siklódy Zsófia
Lisztérzékenyek speciális életmódjának és élelmiszerfogyasztási szokásainak vizsgálata
: Ritecz Lilla Anna
: Ritecz Lilla Anna
A lakosság jelzálog hitelfelvételi kedvének feltérképezése egy primer kutatás alapján
: Váraljai György Tamás
: Váraljai György Tamás
Primer kutatás alapján a Porsche, Audi, Skoda márka megszemélyesítése
: Németh Bernadett
: Németh Bernadett
A digitális üzleti modellek szerepe, trendjei, lehetőségei és a fogyasztók elvárásai egy primer kutatás alapján
: Deák Norbert
: Deák Norbert
A magyar kosárlabda játékosok menedzsmentjének speciális piaca és a játékosügynöki munka szerepe egy primer kutatás alapján
: Lakosa Ákos
: Lakosa Ákos
Új vállalkozás indításának vizsgálata Porter öt versenyerő modelljének és primer kutatás eredményeinek elemzésével
: Gellért Brigitta Kinga
: Gellért Brigitta Kinga
Használtruha vásárlási szokásainak vizsgálata
: Köllő Renáta
: Köllő Renáta
Környezettudatos élelmiszerfogyasztói magatartás bemutatása egy primer kutatáson keresztül
: Babus Krisztina
: Babus Krisztina
Keleti szőnyegek vásárlási szokásainak a vizsgálat
: Akram Soreia
: Akram Soreia
Étrend-kiegészítők vásárlási és fogyasztási szokásainak vizsgálata
: Táskai Irén Otília
: Táskai Irén Otília
A saját márkás termékek vásárlási szokásainak vizsgálata
: Tolnai Viktor István
: Tolnai Viktor István
Fogyasztói magatartás az Y generáció vásárlási szokásainak bemutatásával
: Szabó Réka Krisztina
: Szabó Réka Krisztina
Fogyasztók online vásárlási szokásainak változása a COVID hatására
: Kelemen Viktória
: Kelemen Viktória
A pálinka fogyasztási és vásárlási szokásainak kvalitatív vizsgálata
: Totth Gedeon, et al.
Published: (2018)
: Totth Gedeon, et al.
Published: (2018)
A fenntartható divat gazdasági, környezeti hatásainak vizsgálata egy primer kutatással
: Gál Tamás
: Gál Tamás
A primer szektori foglalkoztatottság alakulása a XXI. században
: Váradi Zsófia Csilla
: Váradi Zsófia Csilla
A bioélelmiszerek értékesítési sajátosságai és a vásárlási szokásainak vizsgálata
: Wimmer Szilvia
: Wimmer Szilvia
A magyar lakosság üdítőital vásárlási és fogyasztási szokásainak vizsgálata
: Balczer Gréta
: Balczer Gréta
Családok élelmiszer fogyasztási és vásárlási szokásainak változása az elmúlt években
: Bálint Beáta
Published: (2013)
: Bálint Beáta
Published: (2013)
A Uniq marketingstratégiájának elemzése az Y generáció online vásárlási szokásainak tükrében
: Petrik Alexandra
: Petrik Alexandra
Az FMCG-termékek vásárlási szokásainak vizsgálata a drogériák kereskedelmi márkáinak tekintetében
: Badics Andrea
: Badics Andrea
A gyorsan forgó fogyasztási cikkek vásárlási szokásainak vizsgálata az e-kereskedelemben
: Haga Gréta
: Haga Gréta
Egy cégcsoport vásárlási folyamatának bemutatása
: Szalai Zsanett Kitti
: Szalai Zsanett Kitti
Budapesti 20 és 40 év közötti lakosság környezetbarát termékek vásárlási szokásainak elemzése
: Mészáros Martin
: Mészáros Martin
A Z generáció média- és reklámfogyasztási szokásainak, preferenciáinak és vásárlási döntéshozatalának vizsgálata
: Herczeg Péter
: Herczeg Péter
Z generáció kutatás
: Ragány Renáta Pálma
: Ragány Renáta Pálma
Z generáció kutatás
: Ragány Renáta Pálma
: Ragány Renáta Pálma
A sport és a futás pszichológiai, gazdasági és életvezetési tényezőinek szekunder és primer elemző bemutatása
: Jámbor Bence
: Jámbor Bence
Az áruvédelmi iparág bemutatása, kutatás egy magyar középvállalkozás brazíliai terjeszkedéséhez
: Somlyódy Loránd
: Somlyódy Loránd
A Törley pezsgő fogyasztói, vásárlási szokásainak vizsgálata a 23-29 éves fiatalok körében
: Garajszki Ágnes
: Garajszki Ágnes
A lakossági hitelezés magyarországi alakulásának vizsgálata kérdőíves kutatás alapján
: Markót Tamás
: Markót Tamás
Cukrászdával kapcsolatos generációs kutatás
: Sátai Viktória
: Sátai Viktória
A kommunikáció, mint szervezetfejlesztési eszköz módszertani elemzése empirikus kutatás alapján
: Nagy Annamária
: Nagy Annamária
Benchmarking Kutatás egy Multinacionális Vállalat Pénzügyi Mutatószámain Keresztül
: Kiss Gergő Balázs
: Kiss Gergő Balázs
A Zwack Unicum Szilva likőr fogyasztói, vásárlási szokásainak vizsgálata a 25-30 éves fiatalok körében
: Böröcz Norbert
: Böröcz Norbert
Tudásmenedzsment a kutatás-fejlesztés szolgálatában
: Dollák Nóra
: Dollák Nóra
HR vezetés lehetőségei a személyiségfejlesztésben a Retro Jeans vállalatnál végzett kutatás alapján
: Szakács Barbara Ivett
: Szakács Barbara Ivett
Digitalizációs kutatás a Siemens Zrt.-nél
: Barna Bence
: Barna Bence
Similar Items
-
Lisztérzékenyek vásárlási szokásainak elemzése
: Aigner Ingrid Margit -
Egészségtudatosság az élelmiszerfogyasztásban egy primer kutatás eredményei alapján
: Siklódy Zsófia -
Lisztérzékenyek speciális életmódjának és élelmiszerfogyasztási szokásainak vizsgálata
: Ritecz Lilla Anna -
A lakosság jelzálog hitelfelvételi kedvének feltérképezése egy primer kutatás alapján
: Váraljai György Tamás -
Primer kutatás alapján a Porsche, Audi, Skoda márka megszemélyesítése
: Németh Bernadett