Esélyteremtés és felzárkóztatás a XXI. században - avagy a hátrányos helyzet pedagógiája
Elmentve itt :
| Szerző: | |
|---|---|
| További közreműködők: | |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | pedagógia |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/38248 |
MARC
| LEADER | 00000nta a2200000 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | dolg38248 | ||
| 005 | 20211220120317.0 | ||
| 008 | 211220suuuu hu o 000 hun d | ||
| 040 | |a BGE Dolgozattár Repozitórium |b hun | ||
| 041 | |a hu | ||
| 100 | 1 | |a Kupsza Tamás | |
| 245 | 1 | 0 | |a Esélyteremtés és felzárkóztatás a XXI. században - avagy a hátrányos helyzet pedagógiája |c Kupsza Tamás |h [elektronikus dokumentum] |
| 520 | 3 | |a A dolgozat fő célkitűzései közt szerepel, hogy napjaink egyik kardinális problémáját, a hátrányos helyzetet (továbbiakban HH) és az annak mérséklésére irányuló, az esélyegyenlőséget elősegítő pedagógiai módszereket kutassa, vizsgálja. Kiemelt figyelmet fordít a fogalom tisztázására, a történelmi áttekintésre, a HH tényének megállapítására, és mindezeken túl szerepet kap a törvényi háttér is. Fontos kérdésköre a szegregáció, az integráció, az inklúzió. Bemutatja az etnikai kisebbség helyzetét, rávilágít az iskolai sikertelenség okaira és taglalja a korábban említett szegregációt hazai viszonylatokban. | |
| 695 | |a pedagógia | ||
| 700 | 1 | |a Farkas Dr. Julianna |e ths | |
| 856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/38248/1/Kupsza_Tam%C3%A1s_KVIK.pdf |z Dokumentum-elérés |