Parfümipar és illatmarketing
Elmentve itt :
Szerző: | Link Réka Anna |
---|---|
További közreműködők: | Heitlerné Lehoczky Mária |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | 2021 fogyasztói magatartás marketing parfümipar TDK |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/38252 |
Hasonló tételek
Illatmarketing a luxusszállodákban
: Lengyel Viktória
: Lengyel Viktória
A parfümipar legújabb trendjei és kommunikációs kihívásai
: Balogh Evelin
: Balogh Evelin
Illatmarketing a gyakorlatban Az illatok hatásának vizsgálata a fogyasztói magatartásra
: Dékány Bettina
: Dékány Bettina
Szín- és illatmarketing kapcsolata a fiatal felnőttek fogyasztói magatartásával a McDonald’s esetében
: Steinbach Eszter
: Steinbach Eszter
A fogyasztói igények hatása a parfümiparra
: Link Réka Anna
: Link Réka Anna
Innovációs lehetőségek a marketingben a nemek közti különbség, különös tekintettel a szín- és illatmarketing területén
: Nyilas Szilvia Lívia
: Nyilas Szilvia Lívia
Az "Amuse Bouche" és egyéb vendégváró falatok
: Raffai Anna Réka
: Raffai Anna Réka
Egy vállalkozás vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése, az eredmény alakulását befolyásoló tényezők vizsgálata több év beszámolója alapján
: Aczél Réka Anna
: Aczél Réka Anna
Egy vállalkozás vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése, az eredmény alakulását befolyásoló tényezők vizsgálata több év beszámolója alapján
: Aczél Réka Anna
: Aczél Réka Anna
A Csabai Kolbászfesztivál hatása Békéscsaba turizmusára
: Tarnótzky Réka Anna
: Tarnótzky Réka Anna
Saját online vállalkozás létrehozása főállású munkahely mellett
: Kocsis Anna Réka
: Kocsis Anna Réka
Globalizáció és regionalitás Regionális kapcsolatok és megítélésük magyar és EU szempontból
: Szilágyi Réka
Megjelent: (2014)
: Szilágyi Réka
Megjelent: (2014)
Online kommunikációs stratégia és tevékenység bemutatása és elemzése
: Molnár Réka
: Molnár Réka
A kis- és középvállalkozások helyzete és fontossága Veneto tartomány gazdaságában a '90-es évektől napjainkig
: Ligetvári Réka
: Ligetvári Réka
Természetes és mesterséges édesítőszerek jellemzői és felhasználási lehetőségük az édesiparban
: Pepich Réka
: Pepich Réka
A minőségirányítás és a fogyasztói elégedettség összefüggései és fontossága az élelmiszerkereskedelemben
: Takáts Réka
: Takáts Réka
Számvitel és adózás kapcsolata
: Zsombok Réka
: Zsombok Réka
A Darjeeling Indiai Teaház és Kávézó piaci helyzetének elemzése és fejlesztési lehetőségei
: Hajdú Réka
: Hajdú Réka
Az X, Y és Z generációk motivációs eszközei és tényezői a munkahelyen
: Ritz Réka
: Ritz Réka
A hazai kis- és középvállalkozások nemzetközi piacon való megjelenésének nehézségei és lehetőségei
: Erdő Réka
: Erdő Réka
Adóelkerülések hatása a gazdaságra, és az ellenük folyó küzdelem nemzeti és nemzetközi szinten
: Horváth Réka
: Horváth Réka
Digitális élet Az internet előnyei és hátrányai a kommunikációban és a társas kapcsolatokban
: Váradi Réka
: Váradi Réka
Pénzügyi kultúra és adótervezés Magyarországon 2023-ban a magánszemélyek és a tanácsadók szemszögéből
: Csobánki Réka
: Csobánki Réka
A luxus fodrászszalonok marketingeszközei és piaci pozicionálása a fogyasztói igények és trendek tükrében
: Magó Réka
: Magó Réka
Sátoraljaújhely és térségének turisztikai imázsvizsgálata
: Medzsibriczki Réka
: Medzsibriczki Réka
Környezetvédelem és fenntarthatóság a rendezvényszervezésben
: Beliczki Réka
: Beliczki Réka
Európai Unió és Kína klímadiplomáciája
: Pákozdi Réka
: Pákozdi Réka
Housekeeping tevékenységének bemutatása és fontossága
: Kovács Réka
: Kovács Réka
Szolgáltatásminőség és fogyasztói elégedettség mérése és bemutatása a 6x6 Taxi Kft-n keresztül
: Zengő Réka
: Zengő Réka
Japán és Mexikó viselkedéskultúrájának az összehasonlítása
: Farkas Réka
: Farkas Réka
Hírnévmenedzsment gyakorlatok hazai és multinacionális vállalatoknál
: Fógel Réka
: Fógel Réka
A magyar közművelődés fejlődése és irányai.
: Takács Réka
: Takács Réka
A rendezvénybiztonság kihívásai koncert- és sporteseményeken
: Tóth Réka
: Tóth Réka
Hagyományos és új konyhatechnológiák elemzése és az ezekhez alkalmazott berendezések, gépek bemutatása az Aqua Hélia Termálkristályban
: Nyisztor Réka
: Nyisztor Réka
Az AVAKA Consultant Tanácsadó és Szolgáltató Kft. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése több év beszámolói alapján
: Halász Réka
: Halász Réka
Magyarországi kis- és középvállalatok deviza fedezési stratégiája
: Sörös Réka
: Sörös Réka
Kultúraközvetítő intézmények marketing stratégiájának elemzése és összehasonlítása
: Alapy Réka
: Alapy Réka
A lovardák és lovastúra-vezetés helyzete Magyarországon
: Tarjányi Réka
: Tarjányi Réka
Női szerepek a gazdaságban régen és ma
: Kósa Réka
: Kósa Réka
A dm és Rossmann kereskedelmi tevékenységének összehasonlítása
: Palásthy Réka
: Palásthy Réka
Hasonló tételek
-
Illatmarketing a luxusszállodákban
: Lengyel Viktória -
A parfümipar legújabb trendjei és kommunikációs kihívásai
: Balogh Evelin -
Illatmarketing a gyakorlatban Az illatok hatásának vizsgálata a fogyasztói magatartásra
: Dékány Bettina -
Szín- és illatmarketing kapcsolata a fiatal felnőttek fogyasztói magatartásával a McDonald’s esetében
: Steinbach Eszter -
A fogyasztói igények hatása a parfümiparra
: Link Réka Anna