Online marketing, a vállalkozások marketing tevékenysége és az influencerek hatása a fogyasztásra

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Nagy Nóra
Silberer Napsugár Mónika
Other Authors: Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet
Format: Thesis
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/38261

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg38261
005 20211220125614.0
008 211220suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Nagy Nóra 
245 1 0 |a Online marketing, a vállalkozások marketing tevékenysége és az influencerek hatása a fogyasztásra  |c Nagy Nóra  |h [elektronikus dokumentum] 
700 1 |a Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet  |e ths 
700 1 |a Silberer Napsugár Mónika  |e aut 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/38261/1/Online-marketing-a-v%C3%A1llalkoz%C3%A1sok-marketing-tev%C3%A9kenys%C3%A9ge-%C3%A9s-az-influencerek-hat%C3%A1sa-a-fogyaszt%C3%A1sra_NagyN_SilbererN-k%C3%A9sz%20%281%29.pdf  |z Dokumentum-elérés