A vevői elégedettség és a minőségfejlesztés kapcsolata, a minőségmenedzsment szerepe a cég eredményességében
Saved in:
Main Author: | Sáfrány Csaba |
---|---|
Other Authors: | Nincs adat Nincs adat |
Format: | Thesis |
Published: |
2014
|
Kulcsszavak: | Vevői elégedettség Minőségfejlesztés Minőségmenedzsment |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/38310 |
Similar Items
A marketing és a minőségfejlesztés kapcsolata, a minőségmenedzsment szerepe a cég eredményességében A minőségfejlesztés és a marketingtervezés kapcsolatának bemutatása a mobil távközlésben, a Westel Rt. gyakorlatában
: Kolozsvári Krisztina
: Kolozsvári Krisztina
A minőségmenedzsment szerepe a Medicor Elektronika Zrt. működésében és eredményességében
: Hetényi Péter Soma
: Hetényi Péter Soma
A minőségmenedzsment és amarketing kapcsolatának, a minőségfejlesztés szerepének vizsgálata a Pada-Transport Kft-nél
: Dávid Csaba
: Dávid Csaba
A minőségmenedzsment és a marketing kapcsolatának, a minőségfejlesztés szerepének vizsgálata a Multisoft Kft-nél
: Noszkó Ágnes
: Noszkó Ágnes
A vevői elégedettség
: Tóth Franciska
: Tóth Franciska
A Vevői Elégedettség Elemzése
: Sever Özer
: Sever Özer
Vevői elégedettség mérés a bankszektoron belül
: Szabó Ádám
Published: (2018)
: Szabó Ádám
Published: (2018)
Vevői elégedettség a magyarországi Decathlon áruházakban
: Szőke Mátyás Dániel
: Szőke Mátyás Dániel
Minőségfejlesztés Zalaegerszeg Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalánál
: Pusztai Laura
: Pusztai Laura
Online áruházak vevői elégedettség méréseinek hatékonysága
: Odrán Dávid
: Odrán Dávid
Vevői elégedettség mérése egy autókereskedés szempontjából
: Váradi Krisztina
: Váradi Krisztina
Globális cég vevői szegmentációs stratégiája
: Egerszegi Norbert
: Egerszegi Norbert
Vendégelégedettség mérése és minőségfejlesztés a New York Residence-ben
: Pintér Vivien
: Pintér Vivien
Vevői elégedettség mérése és elemzése a nemzetközi autóbuszközlekedésben
: Mátyás Tamás
: Mátyás Tamás
Vevői elégedettség mérésének jelentősége az egészségügyi szektorban
: Lőkös Marcell
: Lőkös Marcell
Az érzelmi intelligencia szerepe az álláskeresés eredményességében a gyomaendrődi járás regisztrált álláskeresői körében
: Szilágyi Zsuzsanna
: Szilágyi Zsuzsanna
A minőség és az elégedettség, avagy a vevői elégedettség mérése egy budapesti fordítóirodában
: Kovács Bettina
: Kovács Bettina
A vevői elégedettség növelése és a vevői kapcsolattartás fejlesztése a hatvani Robert Bosch Elektronika Kft.-ben
: Térmeg Katalin
: Térmeg Katalin
Minőségmenedzsment rendszerek fejlesztése
: Blümmel Dávid
: Blümmel Dávid
Vevői elégedettség mérések és vevői elégedettséget növelő intézkedések a magyar szállodaiparban a Covid-19 járvány idején
: Jánosi Szabolcs
: Jánosi Szabolcs
Az Audmax Kft. részére végzett piackutatás, vevői elégedettség vizsgálata
: Szalai Dorina
: Szalai Dorina
Vevői elégedettség és a minőség kapcsolati rendszere Minőségirányítási rendszer részleges bevezetésének bemutatása a Roland Divatház Zrt-n keresztül
: Sárosi Réka
Published: (2013)
: Sárosi Réka
Published: (2013)
A vevői elégedettség mérése és fejlesztése az Adria- Holiday Utazási Irodában
: Lipusz-Polyefkó Enikő
: Lipusz-Polyefkó Enikő
A vevői elégedettség szerepe az online marketing stratégiában / Előtérben a PharmalBet Kft-nél betöltött szerepe
: Klarianka-Zelena Vivien
: Klarianka-Zelena Vivien
Vevői göngyölegek készletgazdálkodása egy vezető autóelektronikai cég számára
: Nagy Zsófia
: Nagy Zsófia
Autóipari hibafeltárás minőségmenedzsment módszerekkel
: Sélley Henrietta Tímea
: Sélley Henrietta Tímea
E-shop vevői elégedettség felmérés a Linde Gáz Magyarország Zrt.-nél
: Ináncsi Klaudia
: Ináncsi Klaudia
A minőségmenedzsment jelentősége franchise rendszerekben
: Petrőcz Cintia Vanessza
: Petrőcz Cintia Vanessza
Vevői- és termék elégedettség mérése a Sony Europe B.V Magyarország kereskedőinél
: Bacsa Soma Dénes
: Bacsa Soma Dénes
A minőségmenedzsment és a vendégelégedettség kapcsolata, fontossága három és ötcsillagos szálloda példáján, Budapesten.
: Nagy Aletta
: Nagy Aletta
A minőségügyben az auditori lojalitás növelésének lehetőségei belső vevői elégedettség mérés alapján
: Rózsa Ildikó
: Rózsa Ildikó
A vevői elégedettség vizsgálata logisztikai szolgáltatások tükrében az Euro-Log Kft.-nél
: Deák Bianka
: Deák Bianka
Minőségmenedzsment fejlesztése, mint vállalati stratégia
: Krausz Antal
: Krausz Antal
Vevői elégedettség és bizalom vizsgálata szépségápolási termékek esetében - befolyásolnak-e a Facebook csoportok?
: Fodor Klaudia
: Fodor Klaudia
Vevői elégedettség és bizalom vizsgálata szépségápolási termékek esetében- befolyásolnak-e a Facebook csoportok?
: Fodor Klaudia
: Fodor Klaudia
Vevői elégedettség és kiszolgálási színvonal mérése a Diagnosticum Zrt. logisztikai folyamatainak bemutatásán keresztül
: Veiszpach Ádám
: Veiszpach Ádám
Minőségmenedzsment a Magyar Posta Zrt-nél
: Kocsis Emese
: Kocsis Emese
A bázisolaj és viasz értékáram optimalizálása a MOL-nál, a vevői elégedettség növelése érdekében
: Pintér Márton
: Pintér Márton
Kapszulás kávé termék bevezetésének vevői elégedettség vizsgálata a Cafe Frei Central Europe esetében
: Csendi Elza Erzsébet
: Csendi Elza Erzsébet
A TQM és a dolgozói elégedettség kapcsolata
: Bagi Dorottya
Published: (2009)
: Bagi Dorottya
Published: (2009)
Similar Items
-
A marketing és a minőségfejlesztés kapcsolata, a minőségmenedzsment szerepe a cég eredményességében A minőségfejlesztés és a marketingtervezés kapcsolatának bemutatása a mobil távközlésben, a Westel Rt. gyakorlatában
: Kolozsvári Krisztina -
A minőségmenedzsment szerepe a Medicor Elektronika Zrt. működésében és eredményességében
: Hetényi Péter Soma -
A minőségmenedzsment és amarketing kapcsolatának, a minőségfejlesztés szerepének vizsgálata a Pada-Transport Kft-nél
: Dávid Csaba -
A minőségmenedzsment és a marketing kapcsolatának, a minőségfejlesztés szerepének vizsgálata a Multisoft Kft-nél
: Noszkó Ágnes -
A vevői elégedettség
: Tóth Franciska