A marketingkommunikáció szerepe a Szentkirályi ásványvíz világsikerében, avagy Mely gazdasági tényezőknek köszönhető a Szentkirályi világsikere?
Saved in:
| Main Author: | Szászfalvi Bence |
|---|---|
| Other Authors: | Nincs adat Nincs adat |
| Format: | Thesis |
| Published: |
2014
|
| Kulcsszavak: | Marketingkommunikáció Ásványvíz Fogyasztói piac |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/38331 |
Similar Items
A magyar lakosság ásványvíz fogyasztási szokásai, különös tekintettel a Szentkirályi Ásványvízre
: Muslmani Khaled Roland
: Muslmani Khaled Roland
A Szentkirályi Ásványvíz Kft. 2008-as, 2009-es és 2010-es beszámolójának komplex elemzése
: Hartai András
: Hartai András
Szentkirályi Magyarország Kft. piaci helyzetének értékelése, továbbá költség- és eredményalakulásának elemzése.
: Csinger Fanni
: Csinger Fanni
A Szentkirályi Magyarország Kft vagyoni- pénzügyi-jövedelmezőségi helyzetének elemzése a beszámoló alapján
: Mrlyák Ferenc
: Mrlyák Ferenc
A Szentkirályi Magyarország Kft. controlling rendszerének, éves költségtervezésének és jövedelmi helyzetének bemutatása
: Cséti Gabriella
: Cséti Gabriella
A gyógyfürdőknek köszönhető településfejlesztések Magyarországon
: Heincz Anita
: Heincz Anita
Ásványvíz fogyasztási szokások és attitűd
: Fodor Henriett Ilona
: Fodor Henriett Ilona
Coca Cola HBC Magyarország Kft. és Szentkirályi Magyarország Kft. összehasonlítása, vagyoni-, pénzügyi- és jövedelmezőségi helyzetének átfogó elemzése 2016-2020-as üzleti évekre vonatkozóan
: Németh Ágnes
: Németh Ágnes
Egy tervezett új ásványvíz márka piacának, versenytársainak elemzése
: Kaja Kitty
: Kaja Kitty
„Ész az úr, mely minket vezet?" A magyar média a bulvárosodás útján
: Vérten Zsófia
: Vérten Zsófia
A mesterséges intelligencia mély tanulásának elterjedése és előrejelzése napjainkban
: Mező Mátyás
: Mező Mátyás
AZ ÉRTÉKESÍTÉS, MELY EGY VÁLLALKOZÁS FORGALMÁT BEFOLYÁSOLÓ LEGFONTOSABB TÉNYEZŐ
: Berta Gergő
: Berta Gergő
képfelismerési technikák összehasonlítása mély tanulási és a hagyományos módszerek között
: Sipos Gergely
: Sipos Gergely
Fogyasztói preferenciák vizsgálata az alkoholmentes üdítőitalok piacán, különös tekintettel az ízesített ásványvíz piacára
: Borody Szilvia
Published: (2014)
: Borody Szilvia
Published: (2014)
Magyar Olimpiai Bizottság Sportiskolai Programja, mely a Zalaegerszegi Landorhegyi Sportiskola támogatását mutatja be
: Horváth Fruzsina Kata
: Horváth Fruzsina Kata
A Dél-dunántúli Közlekedési Központ Zrt. vagyoni-, pénzügyi-, jövedelmezőségi helyzetének és az eredmény alakulását befolyásoló tényezőknek a vizsgálata a 2015-2017 évi éves beszámolók alapján
: Kiss Bence
: Kiss Bence
Ne csak a (saját) jelenünkért tegyünk, hanem a jövőnkért is! Avagy kik (mely szereplők) által és hogyan befolyásolható a hazai társadalombiztosítási-rendszer?
: Nagy Balázs
: Nagy Balázs
Ne csak a (saját) jelenünkért tegyünk, hanem a jövőnkért is! - Avagy kik (mely szereplők) által és hogyan befolyásolható a hazai tb-rendszer?
: Nagy Balázs
: Nagy Balázs
A 15-34 éves népesség munkaerő-piaci helyzetének és a munkaerő-piacra való belépést meghatározó tényezőknek a statisztikai elemzése a munkaerő-felmérés adatai alapján
: Kadlecsik Roland
: Kadlecsik Roland
A marketingkommunikációs folyamatok működése a DHL Express Magyarország Kft.-nél, avagy marketingkommunikáció alacsony költségekkel
: Juhos Dániel
: Juhos Dániel
Alternatív marketing avagy Marketingkommunikáció az alternatív színházak körében
: Jónás Anna
: Jónás Anna
Egy sör nem sör, avagy egy vidéki Bár marketingkommunikációs stratégiája
: Mihály Zoltán
: Mihály Zoltán
"Az élet édesen teljes", avagy a Magyar Cukor Zrt. marketingkommunikációs tevékenysége
: Molnár István
: Molnár István
A fogyasztók már bekapcsolódtak avagy Kétoldalú, interaktív marketingkommunikáció az online felületeken
: Kazinczi Eszter
: Kazinczi Eszter
A portugál emigráció természetrajza avagy A gazdasági saudade
: Tóth Viktória
: Tóth Viktória
Vényköteles gyógyszerek marketingkommunikációs stratégiája avagy Naproxen hatóanyagú fájdalom- és gyulladáscsökkentő kontra diclofenac
: Fövenyi Edit Zita
: Fövenyi Edit Zita
A Rockstar Magazin marketingkommunikációs elemzése és megfejtése avagy hogyan élheti reneszánszát egy nyomtatott magazin a digitális korban csupán marketingkommunikációs eszközei sikeres használatával
: Könnyű Flóra Zsuzsanna
: Könnyű Flóra Zsuzsanna
A marketingkommunikáció szerepe Hargita megye turizmusában
: Lőrincz Emőke
: Lőrincz Emőke
Marketingkommunikáció szerepe a Decathlon vállalat életében
: Pencz Tamás Kamilló
: Pencz Tamás Kamilló
Háború a XXI. századi Európában, avagy milyen globális gazdasági következményekkel járhat az orosz-ukrán háború?
: Kunsági Bence
: Kunsági Bence
,,Meglátni, meghallani és egy életre megjegyezni" A marketingkommunikáció szerepe a mindennapi életben, avagy azok változása a covid-19 alatt
: Takács Éva Sarolta
: Takács Éva Sarolta
Formula 1 közösségi média marketingkommunikációs innovációi
: Horváth Bence
: Horváth Bence
Felkészülés az izolációra, avagy Oroszország gazdasági berendezkedése a 2008-as nagy gazdasági világválságot követően
: Juhász Máté Tibor
: Juhász Máté Tibor
Marketingkommunikáció a hadseregben
: Hegyi Márton
: Hegyi Márton
Marketingkommunikáció a gyógyszeriparban
: Horváth Réka Júlia
: Horváth Réka Júlia
Az online marketingkommunikáció térhódítása kisvállalati szegmensben
: Molnár Ákos Bence
: Molnár Ákos Bence
A gazdasági globalizáció okozta kihívás, avagy a tarnszferárazás területének szabályozása
: Ácsbold Mercédesz
: Ácsbold Mercédesz
A kompromisszummentes zöld rendszám, avagy a plugin hibridek gazdasági előnyei
: Simon Géza Róbert
: Simon Géza Róbert
A fehérgalléros bűnözés, avagy a gazdasági, pénzügyi bűncselekmények elleni küzdelem
: Vida dr. Nikolett
: Vida dr. Nikolett
Marketingkommunikációs eszközök a 21. századi szórakoztató elektronikai iparban. Avagy a hagyományos értelembe vett reklám halott e?
: Szuromi Andor
: Szuromi Andor
Similar Items
-
A magyar lakosság ásványvíz fogyasztási szokásai, különös tekintettel a Szentkirályi Ásványvízre
: Muslmani Khaled Roland -
A Szentkirályi Ásványvíz Kft. 2008-as, 2009-es és 2010-es beszámolójának komplex elemzése
: Hartai András -
Szentkirályi Magyarország Kft. piaci helyzetének értékelése, továbbá költség- és eredményalakulásának elemzése.
: Csinger Fanni -
A Szentkirályi Magyarország Kft vagyoni- pénzügyi-jövedelmezőségi helyzetének elemzése a beszámoló alapján
: Mrlyák Ferenc -
A Szentkirályi Magyarország Kft. controlling rendszerének, éves költségtervezésének és jövedelmi helyzetének bemutatása
: Cséti Gabriella