Szóbeszéd marketing üzenetek terjedése a Facebook-on
Saved in:
Main Author: | Szilágyi Petra |
---|---|
Other Authors: | Nincs adat Nincs adat |
Format: | Thesis |
Published: |
2014
|
Kulcsszavak: | Online marketing Közösségi háló Kapcsolati háló |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/38334 |
Similar Items
Az "Unspoken" üzenetek A távol-keleti nem verbális kommunikáció jellemzői
: Dudar Csaba Dávid
: Dudar Csaba Dávid
A robottechnika terjedése napjainkban és hatásai a munkanélküliségre
: Boros Borbála Ágnes
: Boros Borbála Ágnes
A dél-koreai kultúra terjedése és megélése Magyarországon
: Nagy Lili Sarolta
: Nagy Lili Sarolta
Vallási üzenetek és kulturális érzékenység az interkulturális kommunikációban
: Tóth Martina
: Tóth Martina
Facebook marketing - fogyasztói szemmel
: Fenyvesi Laura
: Fenyvesi Laura
Az online marketing új korszaka? A perszonalizált üzenetek megjelenése és térhódítása a weboldalakon
: Mucska Laura
: Mucska Laura
Mesterséges intelligencia terjedése a világban és begyűrűzése a logisztikai folyamatokba
: Tóth Bence
: Tóth Bence
Az agilis módszertan terjedése, az agilis szervezet és munkavállalók jelentősége
: Garádi Imola Erika
: Garádi Imola Erika
Az agilis módszertan terjedése, az agilis szervezetek és munkavállalók jelentősége
: Garádi Imola
: Garádi Imola
Facebook a középiskolai oktatásban
: Peszleg Petra
: Peszleg Petra
Elektronikus szolgáltatások fejlődése és terjedése, koronavírus-járvány hatása a fizetési szokásokra.
: Oczot Fruzsina Zsófia
: Oczot Fruzsina Zsófia
Márkakövetés a Facebook-on
: Juhász Eszter
: Juhász Eszter
A Facebook tőzsdei bevezetése
: Szakács Norbert
: Szakács Norbert
The Rebranding of Facebook and the Metaverse Project
: Antal Krisztián
: Antal Krisztián
Az OVB Vermögensberatung Kft. marketing tevékenységének vizsgálata a Facebook-on
: Csanádi Inez
: Csanádi Inez
Agresszió és erőszak. Az agresszív viselkedés okai, formái, megjelenése oktatási intézményekben. (A „cyber” agresszió terjedése)
: Pásztorné Varga Veronika
: Pásztorné Varga Veronika
Az AIESEC Magyarország szervezeti értékeinek külső kommunikációja, stratégiai üzenetek programokon keresztül történő átadásának hatékonyság vizsgálata
: Lassú Gábor
: Lassú Gábor
A Facebook tündöklése és "hanyatlása"
: Karmacsi Fanni
: Karmacsi Fanni
Tőkeköltség becslés a Facebook esetében
: Zsiros Tamás
: Zsiros Tamás
A közösségi média marketing szerepe a fogyasztói döntésekben a Facebook marketing lehetőségei
: Kara Kitti
: Kara Kitti
TikTok az új Facebook
: Kővári Barbara
: Kővári Barbara
A Facebook hatásai. A Facebook hatása az egyénre,a társadalomra és az üzleti életre
: Skuczi Leila
: Skuczi Leila
A Facebook jelentősége a vállalatok marketingkommunikációjában
: Vasas István
: Vasas István
A Facebook és a Lovemarks kapcsolata
: Juhász Ágnes
: Juhász Ágnes
A Facebook hozzájárulása a rohingya népirtáshoz
: Balogh Dorisz
: Balogh Dorisz
Facebook csoportok jelentősége a közösségi médiában
: Farkas Anna
: Farkas Anna
Facebook ország gyermekei Hogyan befolyásolja a közösségi háló az 5.-8. osztályos diákok fogyasztói magatartását?
: Baumgartner Júlia
: Baumgartner Júlia
A Facebook mint marketingkommunikációs felület Az UNIQA Biztosító Zrt. esettanulmánya
: Szőkéné Faragó Anikó
Published: (2013)
: Szőkéné Faragó Anikó
Published: (2013)
Facebook tartalommarketing a személyes öngondoskodás nevű oldalon
: Kántor Orsolya
: Kántor Orsolya
A Facebook-jelenség hatása a fogyasztói identitás torzulására
: Gergály Katalin
Published: (2013)
: Gergály Katalin
Published: (2013)
A Facebook hálójában avagy Közösségi oldalon a cégem
: Hanyecz Noémi
: Hanyecz Noémi
Tőzsdei bevezetés a Facebook és a LinkedIn példáján keresztül
: Kozák Dániel
: Kozák Dániel
A Facebook és a Google automatizált hirdetési rendszerének bemutatása
: Gyenes Fanny
: Gyenes Fanny
A közösségi média hatása a Facebook generáció munkavállalási szokásair
: Del Medico Rossinelli Renáta
: Del Medico Rossinelli Renáta
A magyar piacvezető bankok Facebook jelenléte 2022 első negyedévében
: Gácsi Dorka Éva
: Gácsi Dorka Éva
A Facebook és az Instagram, mint közösségimédia-hirdetés felületek.
: Mészáros Róza Dorottya
: Mészáros Róza Dorottya
Facebook vagy weboldal? Egy árnyékolástechnikai cég online jelenlétének kérdései
: Nagy-Varga Alexa
: Nagy-Varga Alexa
Az Instagram és Facebook szerepe az online reklámozásban Magyarországon
: Laczi Dorottya
: Laczi Dorottya
A Facebook hatása a 14-20 éves fiatalok kapcsolattartási szokásaira
: Balogh-Szőr Anita
: Balogh-Szőr Anita
A FACEBOOK SZEREPE A STUDIO ITALIA OLASZ UTAZÁSI IRODA MARKETINGTEVÉKENYSÉGÉBEN
: Breitenbach Angéla
: Breitenbach Angéla
Similar Items
-
Az "Unspoken" üzenetek A távol-keleti nem verbális kommunikáció jellemzői
: Dudar Csaba Dávid -
A robottechnika terjedése napjainkban és hatásai a munkanélküliségre
: Boros Borbála Ágnes -
A dél-koreai kultúra terjedése és megélése Magyarországon
: Nagy Lili Sarolta -
Vallási üzenetek és kulturális érzékenység az interkulturális kommunikációban
: Tóth Martina -
Facebook marketing - fogyasztói szemmel
: Fenyvesi Laura