A sportmarketing szerepe a profi magyar labdarúgásban
Elmentve itt :
Szerző: | Szoliva Zsolt |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Megjelent: |
2014
|
Kulcsszavak: | Sportmarketing Labdarúgás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/38338 |
Hasonló tételek
A fejlesztési programok sikerességének értelmezése a magyar labdarúgásban
: Hényel Viktor
: Hényel Viktor
A közel-keleti befolyás a mai labdarúgásban
: Tóth Norbert
: Tóth Norbert
Az edzői kommunikáció szerepe a játékosok megfelelő felkészítésében a labdarúgásban
: Váli Balázs
: Váli Balázs
A magyar profi labdarúgó klubok választható stratégiái – van választás?
: Dénes Ábel
: Dénes Ábel
A magyar sportmarketing és szponzoráció
: Boros Dániel
: Boros Dániel
Sportmarketing és a magyar ökölvívás
: Sinkó Eszter Szolanzs
: Sinkó Eszter Szolanzs
A Covid-19 gazdasági hatása a magyar és európai top labdarúgásban.
: Bocs Bence
: Bocs Bence
A sportanalitika hatása az amerikai profi sportra
: Bartha Bence
: Bartha Bence
Sportmarketing, sportszponzoráció Magyarországon
: Marosvári Ákos
: Marosvári Ákos
Sportmarketing, sportszponzoráció Magyarországon
: Marosvári Ákos
: Marosvári Ákos
Labdarúgás sportmarketing vonatkozásai
: Hajagos Dávid János
: Hajagos Dávid János
Sportmarketing, marketingkommunikációs eszközök a magyar, női kosárlabdasportban
: Kovács Dávid
: Kovács Dávid
Profi teniszezők hatása az amatőr teniszezők vásárlási szokásaira
: Bartosik Réka
: Bartosik Réka
Sportmarketing a hazai sportpiacon
: Gál Anna
: Gál Anna
Európai útdíjfizetési rendszerek bemutatása a Profi Cargo Kft.-n keresztül
: Király Szabolcs
: Király Szabolcs
A Dryvit Profi Kft. vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése
: Rebenku Tímea
: Rebenku Tímea
Profi sportolók énmárka építése és tizenévesekre gyakorolt hatása a XXI. században
: Kővári Tamás
: Kővári Tamás
Sportmarketing, szponzoráció a Formula-1-ben
: Székely Boróka Tünde
: Székely Boróka Tünde
Szinkronkorcsolya sportág népszerűsítése sportmarketing eszközökkel Magyarországon
: Murányi Szilvia
: Murányi Szilvia
Sportmarketing tevékenység bemutatása az Adidas által
: Kiss Bernadett
: Kiss Bernadett
Sport PR, sportmarketing, szponzorálás - A sportmenedzserek munkája -
: Kanyok Imre
: Kanyok Imre
A sportmarketing fontossága, szponzoráció a Forma-1-ben
: Nagy Adrienn Noémi
: Nagy Adrienn Noémi
A sportmarketing és Székesfehérvár városmarketingjének egymásra gyakorolt hatása
: Kiss Luca
: Kiss Luca
Sportmarketing az Egyesült Államokban és Magyarországon Az NBA és a Magyar Kosárlabda Bajnokságok összehasonlítása marketing szempontból
: Babik Barnabás
: Babik Barnabás
Sportmarketing a magyar közösségi média térben - Egészséges életmódot hirdető fitnesz mikro-influencerek Magyarországon
: Ötvös Dóra
: Ötvös Dóra
Gazdasági szervezetek üzleti működésének és eredményességének bemutatása a labdarúgásban a Ferencvárosi Torna Club és a MOL Fehérvár FC összehasonlításával
: Makói András
: Makói András
Az online marketing és a sportmarketing kapcsolata a labdarúgás példáján keresztül
: Lévai Dávid
: Lévai Dávid
A sportmarketing szerepe és jelentősége, annak megjelenése a labdarúgás világában és a sportfogyasztókra gyakorolt hatásának vizsgálata
: Hőnis Krisztián
: Hőnis Krisztián
Eltérő szervezeti kultúrák összeolvadása és annak hatásai a Randstad Hungary Kft-nél és a ProfiPower Kft.-nél
: Erős Ferenc
: Erős Ferenc
A sportmarketing és sportszponzoráció jelenlegi helyzete és fejlődése Magyarországon a labdarúgás tükrében
: Gyebnár Annamária
: Gyebnár Annamária
A Nemzeti Kosárlabda szövetségben (NBA-ben) megjelenő sportmarketing, szponzoráció és márkák, illetve azok hatása a magyar fogyasztásra
: Galó Kristóf
: Galó Kristóf
A marketing hatása a labdarúgásra - Sportmarketing a labdarúgás világában a Covid19 hatásának figyelembevételével
: Vörös Gábor
: Vörös Gábor
A sportmarketing és a szponzorációk átalakulása a koronavírus világjárvány hatására az Atomerőmű KSC Szekszárd példájával
: Somkuti Janka
: Somkuti Janka
A Danubius Health Spa Resort Hélia szerepe a magyar gyógyturizmusban
: Szeredai Farkas Zsolt
: Szeredai Farkas Zsolt
Pénz, statisztika és gól A játékosokról gyűjtött adatok ereje Adatelemzés a labdarúgásban
: Nagy-Varga Szonja
: Nagy-Varga Szonja
A kuponok szerepe a magyar turizmusban
: Patkós Gabriella
: Patkós Gabriella
Hasonló tételek
-
A fejlesztési programok sikerességének értelmezése a magyar labdarúgásban
: Hényel Viktor -
A közel-keleti befolyás a mai labdarúgásban
: Tóth Norbert -
Az edzői kommunikáció szerepe a játékosok megfelelő felkészítésében a labdarúgásban
: Váli Balázs -
A magyar profi labdarúgó klubok választható stratégiái – van választás?
: Dénes Ábel -
A magyar sportmarketing és szponzoráció
: Boros Dániel