Japán média eszközeinek magyarországi elterjedése
Elmentve itt :
Szerző: | Tasi Alexandra |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Megjelent: |
2014
|
Kulcsszavak: | Média eszközök |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/38347 |
Hasonló tételek
Közösségi média, a divatipar marketingkommunikációs eszközeinek vonatkozásában
: Schindl Gabriella Éva
: Schindl Gabriella Éva
Az autósport magyarországi elterjedése és a Forma 1
: Pollák András
: Pollák András
Az MKB Bank (MBH Bank) Social media marketing eszközeinek bemutatása
: Ihász Péter István
: Ihász Péter István
A kézműves sörök elterjedése Magyarországon
: Börönte Bence
: Börönte Bence
A street food elterjedése Budapesten
: Szomolányi Brigitta Bianka
: Szomolányi Brigitta Bianka
Százhalombatta településmarketing eszközeinek vizsgálata
: József Orsolya
: József Orsolya
Dunakeszi településmarketing eszközeinek elemzése
: Cselle Balázs
: Cselle Balázs
Elektronikus tanítás és tanulás elterjedése, létjogosultsága
: Durucz Gergely Attila
: Durucz Gergely Attila
Érintésmentes fizetések elterjedése a hétköznapi életben
: Lévai Sándor Ádám
: Lévai Sándor Ádám
Japán turizmusának elemzése
: Seres Alexandra
: Seres Alexandra
A fine dining ismertsége és elterjedése hazánkban
: Duray András
: Duray András
A reggelizőhelyek elterjedése és alkalmazott marketingkommunikációja Magyarországon
: Gilányi Réka Kíra
: Gilányi Réka Kíra
Elektromos autózás elterjedése a vállalati szféra szemszögéből
: Janiga Ádám
: Janiga Ádám
Az elektronikus kereskedelem elterjedése a közösségi médiában
: Barucza Barbra
: Barucza Barbra
Az ingatlanmarketing pszichológiája, és az okosotthonok elterjedése
: Somogyvári Odetta
: Somogyvári Odetta
Az orvosi konferenciák elterjedése a rendezvényszervezés körében
: Vajda Ádám
: Vajda Ádám
Az IKEA marketingkommunikációs eszközeinek elemzése
: Farkas Nikola
: Farkas Nikola
Elektronikus és Digitális Pénzeszközök Elterjedése a Modern Gazdaságban
: Tiborszky András
: Tiborszky András
Tematikus éttermek elterjedése a Sir Lancelot étteremre levetítve
: Borza Balázs
: Borza Balázs
Az atipikus foglalkoztatási formák elterjedése és támogatása Magyarországon
: András Nóra
: András Nóra
Az internet banking szolgáltatások kialakulása és elterjedése Magyarországon
: Keresztes Ildikó
: Keresztes Ildikó
A jegybanki válságkezelés következménye, a zombi cégek elterjedése
: Rigó Dániel
: Rigó Dániel
Elektronikus számla elterjedése Magyarországon, gyakorlati bevezetése a Jegybankban
: Nagyné Bíró Tímea
: Nagyné Bíró Tímea
Az értékelemzés fejlődése, elterjedése, az európai irányzat elemzése
: Orosz Ildikó
: Orosz Ildikó
A Közel-Kelet gasztronómiájának megjelenése és elterjedése Budapesten
: Határ Sára Rebeka
: Határ Sára Rebeka
Egy HR szolgáltató marketingkommunikációs eszközeinek vizsgálata
: Gregor Blanka
: Gregor Blanka
Marketingstratégia eszközeinek gyakorlati alkalmazása induló vállalkozásoknál
: Freudenfeld-Förster Noémi
: Freudenfeld-Förster Noémi
A különböző generációk motivációs eszközeinek vizsgálata
: Gonda Nóra
: Gonda Nóra
Japán energiapolitikája
: Szabó Georgina
: Szabó Georgina
Advertising in Japan
: Lévai Ádám
: Lévai Ádám
A digitális zene elterjedése és a streaming szolgáltatások térnyerése
: Ruttner Tamara
: Ruttner Tamara
Az okos otthon rendszerek elterjedése, előnyei és fejlesztési lehetőségei
: Toplak Barbara
: Toplak Barbara
A mesterséges intelligencia mély tanulásának elterjedése és előrejelzése napjainkban
: Mező Mátyás
: Mező Mátyás
Zero waste üzletek elterjedése, és ismertségének, megítélésének vizsgálata Magyarországon
: Kovács Blanka Laura
: Kovács Blanka Laura
Magyar turisztikai Start up marketingkommunikációs eszközeinek hatásvizsgálata
: Vatamány Vivien
: Vatamány Vivien
Két hazai gyógyfürdő marketingkommunikációs eszközeinek elemző bemutatása
: Kapitány Adrienn
: Kapitány Adrienn
A direkt marketing eszközeinek értékelése és alkalmazása
: Bodorkós Krisztina
: Bodorkós Krisztina
Japán, a "puha erőművész"?! Japán, mint "kultúrexportőr" nagyhatalom
: Hámos Eszter
: Hámos Eszter
A japán nők foglalkoztatásának hozzájárulása a japán gazdaság fejlődéséhez
: Horváth Kitti
: Horváth Kitti
A Japán reklámozás különbségek a Japán és Magyar reklámozásban
: Szabó Réka
: Szabó Réka
Hasonló tételek
-
Közösségi média, a divatipar marketingkommunikációs eszközeinek vonatkozásában
: Schindl Gabriella Éva -
Az autósport magyarországi elterjedése és a Forma 1
: Pollák András -
Az MKB Bank (MBH Bank) Social media marketing eszközeinek bemutatása
: Ihász Péter István -
A kézműves sörök elterjedése Magyarországon
: Börönte Bence -
A street food elterjedése Budapesten
: Szomolányi Brigitta Bianka