Optikai csalódások a magyarok értékorientációjában
Saved in:
Main Author: | Veres Zsanett |
---|---|
Other Authors: | Nincs adat Nincs adat |
Format: | Thesis |
Published: |
2014
|
Kulcsszavak: | Oktatáspolitika Társadalmi értékrend Kommunikációs eszközök |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/38372 |
Similar Items
Marketing fejlődése az optikai termékek piacára fókuszálva
: Molnár Dávid
: Molnár Dávid
Magyarok külföldi munkavállalása
: Lengyel Anna
: Lengyel Anna
A magyarok síelési szokásai
: Duzs Mónika
: Duzs Mónika
A magyarok kávéfogyasztási szokásai
: Radnai Vivien
: Radnai Vivien
Forma Eyewear 3D nyomtatott szemüvegkeret bevezetése az optikai piacra
: Bokor Ádám
: Bokor Ádám
A magyarok ginfogyasztási szokásainak elemzése
: Scheier Kristóf
: Scheier Kristóf
Magyarok motivációja az El Caminon
: Szabó Zsófia Brigitta
: Szabó Zsófia Brigitta
Zeiss szemüveglencsegyártó cég marketingtsratégiájának és kommunikációjának bemutatása az optikai termékek piacán
: Tulipán Laura
: Tulipán Laura
Ár, minőség és termék dizájn fontosságának az összehasonlítása az optikai piacon országszerte
: Varga Tícia
: Varga Tícia
A külföldön élő magyarok vásárlási szokásai
: Török Réka Dalma
: Török Réka Dalma
Preferenciák a magyarok süteményfogyasztási szokásaiban mennyiség vagy minőség
: Kiss Brigitta
: Kiss Brigitta
A Hoya Vision Care Company új terméke, a Yuniku bevezetése az optikai piacra
: Huják Kevin
: Huják Kevin
Optikai piac és azt befolyásoló tényezők bemutatása és a Noptiker Kft piaci helyzete
: Kajári Örs Hunor
: Kajári Örs Hunor
A tengeri hajóutak népszerűsége a magyarok körében
: Kispéter Dorina
: Kispéter Dorina
A koronavírus hatásai a magyarok repülési hajlandóságára
: Angyal Anita
: Angyal Anita
Horvátország turizmusa és a magyarok kiutazási szokásai
: Burkódi Boglárka
: Burkódi Boglárka
A TŐKESZERKEZETTEL KAPCSOLATOS ELMÉLETEK ÉRVÉNYESÜLÉSE A GYAKORLATBAN, AZ ESSILOR OPTIKAI KORLÁTOLT FELELŐSSÉGŰ TÁRSASÁG PÉLDÁJÁN
: Balázs Ágnes
: Balázs Ágnes
A magyar borkultúra és a magyarok borfogyasztási kultúrája
: Élő Fanni
: Élő Fanni
A Hollandiába emigráló magyarok kultúrafenntartó és közösségteremtő szokásai
: Drahota-Szabó Lilla Virág
: Drahota-Szabó Lilla Virág
Termékcsoport optikai fejlesztésének gazdasági elemzése és optimalizálása – A reflektorok kifejlesztésének és gyártástechnológiai átalakításának költségei szemszögéből
: Lámfalusi Ferenc
: Lámfalusi Ferenc
Interkulturális és interlingvális kihívások migrációs kontextusban - magyarok külföldön
: Zsiga Fruzsina
: Zsiga Fruzsina
A magyarok kiutazási szokásainak változása az elmúlt 5 évben
: Bodor Andrea
: Bodor Andrea
A magyarok utazási szokásainak változása belföldön 2015-2020 között
: Kajári Tamara
: Kajári Tamara
A magyarok mobilitási hajlandósága, avagy migráció Európa határain belül
: Juhász Henriett
: Juhász Henriett
A fogyasztói megítélés vizsgálata az optikai termékek piacán - avagy mivel tud jobb lenni egy magánlátszerészet az üzletláncoknál?
: Litauszky Tibor
: Litauszky Tibor
A COVID-19 hatása a magyarok fogyasztói magatartására a turizmusban
: Bérczes Viktória Nóra
: Bérczes Viktória Nóra
A határon túli magyarok helyzete Trianontól napjainkig a népszámlálások tükrében
: Vargová Marieta
: Vargová Marieta
Magyarország és a magyarok megítélése - kísérlet a jelenlegi helyzet bemutatására
: Schofhauzer Klaudia
: Schofhauzer Klaudia
A magyarok utazási szokásai a magyar állami és vallási ünnepeken
: Magori Dóra
: Magori Dóra
A Brexit és hatása az Egyesült Királyságban élő magyarok életére
: Péter Zsuzsa Blanka
: Péter Zsuzsa Blanka
A Brexit és hatása az Egyesült Királyságban élő magyarok életére
: Péter Zsuzsa Blanka
: Péter Zsuzsa Blanka
A magyarok elvándorlásának gazdasági hatása hazánkban és az Egyesült Királyságban
: Kecsmár Alexandra Dóra
: Kecsmár Alexandra Dóra
A magyarok utazási szokásai Olaszországba, a Studio Italia Utazási Iroda tükrében
: Méhes Éva Beatrix
: Méhes Éva Beatrix
Magyarok Európán belüli migrációja - munkavállalási célú kivándorlás az elsődleges európai célországokba
: Izer Ágnes
: Izer Ágnes
A toszkán borok megítélése és a régió borturizmusának ismertsége a magyarok körében
: Pesti Botond
: Pesti Botond
A fenntarthatóság és tudatosság a magyarok mindennapi fogyasztási és vásárlási döntései mögött
: Magyarfi Krisztina
: Magyarfi Krisztina
Az Essilor Optikai Kft. vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzeténel értékelése 2011-2012-2013. év adatai alapján, kiterjesztve a marketing költségek vizsgálatával.
: Sindler Zsuzsanna
: Sindler Zsuzsanna
Magyarok a Dél-afrikai Köztársaságban és a Kőrösi Csoma Sándor ösztöndíj program eredményei
: Juhász Ágnes
: Juhász Ágnes
Fókuszban a migráció - avagy a németországi munkavállalás hatásai a müncheni és ulmi magyarok vonatkozásában
: Sántha Orsolya
: Sántha Orsolya
Pénzszóró románok, gyökereket kereső magyarok - Ki a turista Székelyföldön? A beutazó idegenforgalom trendjének komplex elemzése
: Geréb Krisztina
: Geréb Krisztina
Similar Items
-
Marketing fejlődése az optikai termékek piacára fókuszálva
: Molnár Dávid -
Magyarok külföldi munkavállalása
: Lengyel Anna -
A magyarok síelési szokásai
: Duzs Mónika -
A magyarok kávéfogyasztási szokásai
: Radnai Vivien -
Forma Eyewear 3D nyomtatott szemüvegkeret bevezetése az optikai piacra
: Bokor Ádám