Online marketing megoldások a GLC Europe Kft. példáján keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Csempesz Zoltán Endre |
---|---|
További közreműködők: | Harsányi Dávid |
Dokumentumtípus: | Projektmunka |
Kulcsszavak: | Online marketing Online kommunikáció Internet Social media Direkt marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/3843 |
Hasonló tételek
Konferenciák marketingtevékenységének bemutatása a GLC Europe 3rd Annual HR Minds Fórum konferenciáján keresztül
: Koleszár Amanda
: Koleszár Amanda
Nemzetközi konferenciák szervezésének bemutatása a GLC tevékenységén keresztül
: Szitás Daniella
: Szitás Daniella
A webáruházak vizsgálata és az online marketingeszközök bemutatása az OTTO Central Europe Kft. példáján keresztül
: Lőrincz Anna
: Lőrincz Anna
Innovatív Online Megoldások a Marketingkommunikációban a Danubius Hotels Zrt. Példáján Keresztül
: Szabó Ágnes
: Szabó Ágnes
Online marketing stratégia kialakítása, online marketing kampányok tervezése a Canon Hungária Kft. példáján keresztül
: Ducsai Ábel Ákos
: Ducsai Ábel Ákos
Marketing megoldások a B2B piacon - Az Eaton példáján keresztül bemutatva
: Somogyi Barbara
: Somogyi Barbara
KLM airline’s market position in Europe
: Péterszegi Klaudia
: Péterszegi Klaudia
Recruitment Marketing Strategy of Advantech Europe What strategy should Advantech Europe (AEU) implement to attract suitable Assembly Technician applicants Advantech Europe Service Center (AESC) in 2020? -a case study at Advantech Europe BV
: Németh Andrea
: Németh Andrea
Industrial development in Central, Eastern and Southeastern Europe during World War II
: Domonkos Endre
Megjelent: (2017)
: Domonkos Endre
Megjelent: (2017)
A Creaton South-East Europe Kft. teljes piacot lefedő online rendszere
: Mojzer Martin
: Mojzer Martin
Az online és hagyományos marketing eszközök és megoldások a kontaktlencse piacon
: Mészáros Krisztina Réka
: Mészáros Krisztina Réka
Capital markets in Europe and in the United States European prospects in the Euro-Atlantic competition
: Jóna Tímea
: Jóna Tímea
Intermas Eastern Europe Kft. marketingkommunikációja
: Juhász Zsanett
: Juhász Zsanett
Az online marketing bemutatása a Steamhouse Cafe példáján keresztül
: Bak Andrea
: Bak Andrea
Online marketing eszközök használata az Accor szállodalánc példáján keresztül
: Nashnoush Nóra
: Nashnoush Nóra
Az online marketing eszközök vizsgálata három szálloda példáján keresztül
: Gál Liza
: Gál Liza
A Webáruházak megjelenése, fejlődése és felépítése, az online marketingeszközök bemutatása az OTTO Central Europe Kft.-n keresztül
: Balázs Adrienn
: Balázs Adrienn
A konvencionális és az online marketing - a Nutriversum példáján keresztül
: Trefil Roxána Éva
: Trefil Roxána Éva
Marketing a hálózati gazdaságban E-marketing és e-PR eszközök és megoldások Online marketing kampány kritikai bemutatása
: Géczi Zsófia
: Géczi Zsófia
A Panasonic Marketing Europe GmbH South-East Europe, Heating & Cooling üzletágának szolgáltatásmarketingje és fejlődési lehetőségei
: Gossler Dorottya
: Gossler Dorottya
A raktároptimalizálás folyamatának vizsgálata a Metem Europe Kft. kaizen projektjén keresztül
: Nagy Orsolya
Megjelent: (2014)
: Nagy Orsolya
Megjelent: (2014)
Az online marketing szerepe egy magyar KKV gyakorlati példáján keresztül
: Csatlós Kíra
: Csatlós Kíra
Fintech lending in Europe
: Northcott Gevah
: Northcott Gevah
The Arab immigration to Europe
: Demnati Kaies
: Demnati Kaies
Az online marketing és a sportmarketing kapcsolata a labdarúgás példáján keresztül
: Lévai Dávid
: Lévai Dávid
Online marketing stratégiaalkotás a KiwiSun bioszolárium franchise hálózat példáján keresztül
: Princzinger Nikolett Enikő
: Princzinger Nikolett Enikő
Vállalaton belüli kommunikációt elősegítő megoldások az online térben
: Kovács Gergely
: Kovács Gergely
Folyamatfejlesztés az Europ Assistance Magyarország Kft.-nél
: Ladányi Szabolcs Sándor
: Ladányi Szabolcs Sándor
Online és offline marketing tevékenységek bemutatása és hatékonyságának elemzése a Tracon Budapest Kft. példáján keresztül
: Györgyi Petra
: Györgyi Petra
Marketing a hálózati gazdaságban - E-marketing eszközök és megoldások
: Leblanc Győző
: Leblanc Győző
Az elektronikus kereskedelem és a koronavírus, online fizetési megoldások
: Csák Péter Bence
: Csák Péter Bence
Az online marketing térnyerése a Buddha-Bar Hotel és Restaurant példáján keresztül
: Kobela Lilla
: Kobela Lilla
Online marketing eszközök használata és jelentősége a Thon Hotel EU példáján keresztül
: Búza Blanka
: Búza Blanka
Online marketing eszközök jelentősége a szállodaiparban az Aquaworld Resort Budapest példáján keresztül
: Kecskés Anita
: Kecskés Anita
Innovatív megoldások egy ruházati cég marketing tevékenységében
: Kohári Fanni Zsófia
: Kohári Fanni Zsófia
Ügyviteli tevékenység a Bonduelle Central Europe Kft-nél
: Gulyás Éva
: Gulyás Éva
Moziba járási szokások feltérképezése az online marketing stratégia fejlesztése érdekében a Prorom Entertainment Kft. példáján keresztül
: Csatos Eszter
: Csatos Eszter
Developing an online platform to increase trust for Philips PerfectCare Azur in Central-Eastern Europe - Qualitative research conducted with Philips managers and customers from Central-Eastern Europe
: Béres Réka
: Béres Réka
BTL és online marketing
: Parázs Benedek Zoltán
: Parázs Benedek Zoltán
Social médiában folytatott online marketing tevékenység bemutatása a Shop Builder webáruház példáján keresztül
: Szalai Dávid
: Szalai Dávid
Hasonló tételek
-
Konferenciák marketingtevékenységének bemutatása a GLC Europe 3rd Annual HR Minds Fórum konferenciáján keresztül
: Koleszár Amanda -
Nemzetközi konferenciák szervezésének bemutatása a GLC tevékenységén keresztül
: Szitás Daniella -
A webáruházak vizsgálata és az online marketingeszközök bemutatása az OTTO Central Europe Kft. példáján keresztül
: Lőrincz Anna -
Innovatív Online Megoldások a Marketingkommunikációban a Danubius Hotels Zrt. Példáján Keresztül
: Szabó Ágnes -
Online marketing stratégia kialakítása, online marketing kampányok tervezése a Canon Hungária Kft. példáján keresztül
: Ducsai Ábel Ákos