COVID-19, mint az árufedezettséget és az értékesítés szerkezetét befolyásoló tényező vizsgálata az online-kereskedelemben
Saved in:
Main Author: | Dengel Brigitta |
---|---|
Other Authors: |
Bán Dr. Erika
Kelemen Zsófia |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | e-kereskedelem elemzés(ek) értékesítés koronavírus-járvány (COVID-19) vásárlói szokások |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/38458 |
Similar Items
AZ ÉRTÉKESÍTÉS, MELY EGY VÁLLALKOZÁS FORGALMÁT BEFOLYÁSOLÓ LEGFONTOSABB TÉNYEZŐ
: Berta Gergő
: Berta Gergő
A gluténérzékenység, mint szálláshelyválasztást befolyásoló tényező Magyarországon
: Grósz Anett
: Grósz Anett
Az épületautomatika mint gazdasági tényező
: Klinga Fanni
: Klinga Fanni
ADÓZÁS, MINT NYERESÉG-BEFOLYÁSOLÓ TÉNYEZŐ Az egyéni vállalkozók adózási lehetőségeinek összehasonlítása
: Ujlaki Eszter
: Ujlaki Eszter
A márkanév mint befolyásoló tényező a szálloda marketing tevékenységében
: Glózer Gergő
: Glózer Gergő
A közlekedési eszközök biztonsági kérdései, mint turisztikai keresletet befolyásoló tényező
: Markos Anita
: Markos Anita
A márkanév, mint árképző tényező
: Kálmán Karina
: Kálmán Karina
A futball, mint biztonságpolitikai tényező
: Varga Kíra
: Varga Kíra
Az On-line értékesítés lehetőségei a magyar építőanyag kereskedelemben
: Bedekovits Csaba
: Bedekovits Csaba
A telemedicina mint nemzetgazdasági tényező elemzése
: Alekszi Norbert
: Alekszi Norbert
Reklámadó, mint diverzáns tényező az RTL csoport kommunikációs stratégiájában
: Kádár Krisztina Réka
: Kádár Krisztina Réka
Néhány a borravaló adását és nagyságát befolyásoló ,,extra" tényező
: Nagy Adrienn
: Nagy Adrienn
Táplálékallergia, mint a vendégélményre negatívan ható tényező
: Szabó Karolina
: Szabó Karolina
Az online gépjármű értékesítés, mint új alternatívája az autóértékesítésnek
: Niazi Atel
: Niazi Atel
„Új normális” - A Covid-19 okozta fogyasztói preferenciaváltozások vizsgálata és lehetőségek az e-kereskedelemben
: Polgár Regina
: Polgár Regina
Zene, mint csoportképző tényező a Z generáció körében
: Szécsi Barbara
: Szécsi Barbara
Az emberi tényező a minőségügyi rendszerekben
: Horváth Ágnes
Published: (2007)
: Horváth Ágnes
Published: (2007)
Bizalom mint kulcstényező az elektronikus kereskedelemben
: Tarnay Levente
: Tarnay Levente
Az online értékesítés és annak változása a COVID-19 világjárvány alatt - a Black Crystal kisvállalkozás vizsgálatának segítségével
: Novák Petra
: Novák Petra
Személyre szabott marketing az online kereskedelemben
: Pethő Lilla
: Pethő Lilla
Az in-home szállítások problémái az online kereskedelemben
: Kocsisné Tóth Fanni
: Kocsisné Tóth Fanni
A turizmus, mint növekedési tényező egy ország gazdaságában - Szlovénia
: Karkó Zoltán
: Karkó Zoltán
Marketingkommunikáció – mint az értékesítés alapja
: Deák Anni
: Deák Anni
Az emberi tényező szerepe a szállodaiparban Interkulturális találkozások a szállodában /
: Bogdán Gabriella Enikő
: Bogdán Gabriella Enikő
Mélyülés vagy dezintegráció? Az európai identitás mint az integráció jövőjét meghatározó egyik fontos tényező
: Bakosné Farkas Fruzsina
: Bakosné Farkas Fruzsina
Az értékesítés befolyásoló tényezői a Daniella Villamosság Kft.-nél
: Dálnoki Dávid
: Dálnoki Dávid
A közlekedési szektor, mint környezeti tényező és alternatív energiafelhasználás a közlekedésben
: Nagy Gergely
: Nagy Gergely
A könyvipar helyzete és logisztikája az online kereskedelemben
: Schäffer Tímea
: Schäffer Tímea
Az online vásárlási szokások változása a Covid19 hatására
: Mohi Csilla
: Mohi Csilla
A logisztikai szerepek vizsgálata az online kereskedelemben és webáruházak működésében
: Gecse Tamás
: Gecse Tamás
Az online értékesítés térnyerése a koronavírus idején
: Forró Viktória
: Forró Viktória
Motiváció a kereskedelemben.
: Geng Brigitta
: Geng Brigitta
Online-offline vásárlási szokások az élelmiszer kereskedelemben Fogyasztói preferenciák a járványhelyzet után
: Farouq Sadaf
: Farouq Sadaf
A kozmetikai termékek magyarországi követelményrendszere és az emberi tényező kapcsolata
: Rácz Róbert
: Rácz Róbert
Okoseszközök az e-kereskedelemben
: Kozma Mihály
: Kozma Mihály
Bizalom az e-kereskedelemben
: Vódli Dávid
: Vódli Dávid
A sikeres online értékesítés nyomában
: Sebestyén Orsolya
: Sebestyén Orsolya
Online értékesítés a szállodai világban
: Tóth Attila Kristóf
: Tóth Attila Kristóf
Online marketingkommunikáció bemutatása az e-kereskedelemben egy konkrét példán keresztül.
: Troll Kitti
: Troll Kitti
AZ ONLINE REPÜLŐJEGY - ÉRTÉKESÍTÉS HATÁSA AZ UTAZÁSI IRODÁK REPÜLŐJEGY FORGALMÁRA
: Bokros Marcell
: Bokros Marcell
Similar Items
-
AZ ÉRTÉKESÍTÉS, MELY EGY VÁLLALKOZÁS FORGALMÁT BEFOLYÁSOLÓ LEGFONTOSABB TÉNYEZŐ
: Berta Gergő -
A gluténérzékenység, mint szálláshelyválasztást befolyásoló tényező Magyarországon
: Grósz Anett -
Az épületautomatika mint gazdasági tényező
: Klinga Fanni -
ADÓZÁS, MINT NYERESÉG-BEFOLYÁSOLÓ TÉNYEZŐ Az egyéni vállalkozók adózási lehetőségeinek összehasonlítása
: Ujlaki Eszter -
A márkanév mint befolyásoló tényező a szálloda marketing tevékenységében
: Glózer Gergő