Online reklámok megjelenésének típusai és helyük a közösségi platformokon
Elmentve itt :
Szerző: | Tóth Annamária |
---|---|
További közreműködők: |
Kinszki Fruzsina Annamária
Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | bannerek kutatás online primer reklám |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/38484 |
Hasonló tételek
Márkakövetés a közösségi média platformokon
: Kovacsev Olivér
: Kovacsev Olivér
A webáruházak létesítése és helyük a fogyasztói társadalmunkban.
: Herczku Ádám Gyula
: Herczku Ádám Gyula
A bonyhádi Aranysas Gyógyszertár a közösségi platformokon
: Hartmann-Szabó Barbara
: Hartmann-Szabó Barbara
Videós marketing a közösségi média platformokon Hogyan legyen sikeres egy cég Social-Media kampánya?
: Szécsi Kristóf
: Szécsi Kristóf
Gasztronómiai vállalkozások és a közösségi platformokon való jelenlét Hogyan hat egy étterem vendégkörére és forgalmára?
: Bognár Kinga
: Bognár Kinga
Egy kiskereskedelmi egység közösségi média megjelenésének megtervezése
: Csiernik Lehel
: Csiernik Lehel
Költségelemző alkalmazások a mobil platformokon
: Csurgó János
: Csurgó János
Honlap és közösségi média-megjelenésének vizsgálata éttermek esetében
: Gunya Gréta
: Gunya Gréta
Hatékony reklámok a közösségi médiában
: Tájnel Gábor
: Tájnel Gábor
A szálláshelyek online megjelenésének elemzése, hatásai és lehetséges távlatai
: Laczkó Zsombor
: Laczkó Zsombor
A közösségi média és reklámok hasznossága az online térben működő vállalatok marketingkommunikációjában
: Németh Flóra
: Németh Flóra
Mesterséges intelligencia megjelenésének lehetőségei a szállodaiparban
: Tóth Dániel
: Tóth Dániel
Az online értékesítés megjelenésének lehetősége a BAHART-nál Esettanulmány kutatásmódszertan tantárgyhoz
: Oláh Péter Károly, et al.
Megjelent: (2018)
: Oláh Péter Károly, et al.
Megjelent: (2018)
A B2B és B2C értékesítés növelése az online platformokon keresztül
: Lőrincz Hanna
: Lőrincz Hanna
Reklámok, reakciók, fiatalok, avagy,A reklámok hatása a jövő nemzedék tükrében
: Szilágyi Annamária
: Szilágyi Annamária
A közösségi média, az online játékok és az internetes reklámok hatása a gyerekekre
: Borbényi Miklós Bence
: Borbényi Miklós Bence
A kereskedelmi repülőjegyek árazási stratégiái az online platformokon és a légitársaságok szerepe a globális értékláncokban
: Virágh Bence
: Virágh Bence
Televíziós és online reklámok térnyerése Magyarországon
: Sztyéhlik Gábor Ottó
: Sztyéhlik Gábor Ottó
A hagyományos és közösségi média hatása a magyar divatmárkákra – a Sugarbird márka elterjedése és népszerűsége a médiában és a közösségi platformokon
: Kalmár Klaudia
: Kalmár Klaudia
Az Év Honlapja díj online megjelenésének vizsgálata, javaslattétel azok javítására
: Bak Andrea
: Bak Andrea
A foodpanda.hu marketingstratégiája és digitális platformokon megjelenő marketing tevékenysége
: Major Ilona Gabriella
: Major Ilona Gabriella
A foodpanda.hu marketingstratégiája és digitális platformokon megjelenő marketing tevékenysége
: Major Ilona Gabriella
: Major Ilona Gabriella
A közösségi médiában megjelenő reklámok hatása a fogyasztóra
: Sidó-Tahin Sarolta
: Sidó-Tahin Sarolta
A Formula-1 szponzorálása és jelenléte a közösségi média platformokon, valamint a Netflix-es sorozat hatása a sportra.
: Kalocsai Nikoletta
: Kalocsai Nikoletta
Online marketing típusai és gyakorlati alkalmazásuk a Follow Marketing Kft.-nél
: Szabó Gabriella
: Szabó Gabriella
Az it.hu brand bevezetése és az online térben való megjelenésének lehetőségei
: Pichner Eszter
: Pichner Eszter
Az Airbnb megjelenésének hatása a szállodaiparra.
: Holló Máté
: Holló Máté
A tabletek megjelenésének hatása a marketingkommunikáció eszközkészletére
: Erdősi Bálint
: Erdősi Bálint
A virtuális valuta megjelenésének hatásai a gazdaságra
: Juhász László Temulen
: Juhász László Temulen
A mesterséges intelligencia megjelenésének lehetőségei a szállodaiparban
: Varga Viktória
: Varga Viktória
Az állami szerepvállalás megjelenésének hatása a hulladékgazdálkodásban
: Serák Péter Martin
: Serák Péter Martin
Az e-könyvek megjelenésének hatása a könyvpiacra
: Németh Boglárka Marcella
: Németh Boglárka Marcella
A gumiabroncs gyártók online megjelenésének hatékonyságvizsgálata, különös tekintettel a Michelin Hungária Abroncsgyártó Kft. honlapjára
: Nagy Ádám István
Megjelent: (2014)
: Nagy Ádám István
Megjelent: (2014)
Balaton környéki zenei fesztiválok megjelenésének hatása a turizmusra
: Farkas Viktória
: Farkas Viktória
Az online reklámok hatása az impulzusvásárlásra különböző generációk között
: Bárándy Dorina
: Bárándy Dorina
Az online marketingkommunikáció típusai és gyakorlati alkalmazásuk a Marquard Group Hungary Kft. példáján keresztül
: Simon Dóra Anna
: Simon Dóra Anna
Hasonló tételek
-
Márkakövetés a közösségi média platformokon
: Kovacsev Olivér -
A webáruházak létesítése és helyük a fogyasztói társadalmunkban.
: Herczku Ádám Gyula -
A bonyhádi Aranysas Gyógyszertár a közösségi platformokon
: Hartmann-Szabó Barbara -
Videós marketing a közösségi média platformokon Hogyan legyen sikeres egy cég Social-Media kampánya?
: Szécsi Kristóf -
Gasztronómiai vállalkozások és a közösségi platformokon való jelenlét Hogyan hat egy étterem vendégkörére és forgalmára?
: Bognár Kinga