Az influencer marketing lehetőségeinek bővülése a TikTok megjelenését követően

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Pribék Mihály
További közreműködők: Pólya Dr. Éva
Varga Karina
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:ajánlások
fogyasztói igények
közösségi média
marketingkommunikáció
médiafogyasztási szokások
online kommunikációelmélet
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/38494
Leíró adatok
Kivonat:Dolgozatom első részében a szekunder adatok bemutatása olvasható, ahol betekintést nyerünk az új média születésébe, az online kommunikációba és jelenlétbe, az influencerek és az influencer marketing sajátosságaiba, végül pedig kitérek a TikTok történetére és attribútumaira szigorúan a témához kapcsolódva. A primer kutatásom módszertanában tett meghatározások után prezentálásra kerülnek a kérdőív segítségével mért adatok és az összefüggések vizsgálatával bebizonyítom vagy elvetem hipotézisem részeit. Végezetül az összefoglaló részben összegzem a kapott adatokat és eredményeket, a fontosabb megállapításokat és a jövőre tett javaslataimat, meglátásaimat.