Az influencer marketing lehetőségeinek bővülése a TikTok megjelenését követően
Saved in:
Main Author: | Pribék Mihály |
---|---|
Other Authors: |
Pólya Dr. Éva
Varga Karina |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | ajánlások fogyasztói igények közösségi média marketingkommunikáció médiafogyasztási szokások online kommunikációelmélet |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/38494 |
Similar Items
Influencer Marketing in the beauty and Lifestyle Industry on TikTok and Instagram
: Hamikus Renáta
: Hamikus Renáta
A TikTok, mint marketing eszköz
: Farkas Anna
: Farkas Anna
TikTok az új Facebook
: Kővári Barbara
: Kővári Barbara
TikTok, mint marketingcsatorna előnyök és lehetőségek
: Farkas Norina
: Farkas Norina
Impact of social media marketing on the TikTok platform
: Sipos Máté
: Sipos Máté
A TikTok térnyerése az online marketingben
: Steigervald Róbert
: Steigervald Róbert
A Kärcher Magyarország marketingtevékenysége TikTok-on, a „Karchermagyarorszag”
: Tuza Zsombor
: Tuza Zsombor
TikTok trendek és hatásuk a fogyasztói magatartásra
: Oláh Renáta
: Oláh Renáta
The Application of Psychological Strategies in Brand Communication on TikTok in Hungary
: Óvári Flóra Veronika
: Óvári Flóra Veronika
A study of the effectiveness of key opinion consumers (KOCs) in influencer marketing on TikTok shop for electronics brands in Vietnam
: Tran Le Hoang
: Tran Le Hoang
A TikTok hatása a Z generáció vásárlási döntéseire
: Magyari Krisztina
: Magyari Krisztina
A TikTok hatása a Z generáció fogyasztói döntéshozatalára
: Tóth Laura
: Tóth Laura
A TikTok influencerek hatása a fogyasztók utazási döntéseire
: Borsodi Zsófia Réka
: Borsodi Zsófia Réka
For You (?) A TikTok térhódításának hatása a magyarországi influencerkmarketingre
: Kurucz Milán
: Kurucz Milán
A TikTok hatása a Z generáció mentális egészségére
: Várhegyi Dorina Adrienn
: Várhegyi Dorina Adrienn
How did TikTok change the lives and communication of the digital agencies?
: Molnár Lilla Rebeka
: Molnár Lilla Rebeka
A közösségi média marketing hatása a turizmusban – a TikTok vizsgálata
: Rácz Boglárka
: Rácz Boglárka
Che Chang Hi’s marketing strategy based on the strong development of TikTok in Vietnam
: Ly Thu Thao
: Ly Thu Thao
A TikTok közösségi média hatása az online fogyasztói magatartásra
: Gulyás Krisztina
: Gulyás Krisztina
A videómarketing és a TikTok használatával kapcsolatos fogyasztói magatartás
: Keresztesi Zsuzsanna
: Keresztesi Zsuzsanna
Üzleti célú közösségi média - különös tekintettel a TikTok térhódítására
: Szűcs Laura Anna
: Szűcs Laura Anna
A TikTok hatása az Y és Z generáció fogyasztási szokásaira
: Zelei Viktória Petra
: Zelei Viktória Petra
Facebook, Instagram, TikTok és az Influenszerek, mint újszerű marketingkommunikációs eszközök.
: Csöregi Ádám
: Csöregi Ádám
A TikTok platform hatása a Z generáció street food étteremválasztására
: Kőszegváry Ádám Ferenc
: Kőszegváry Ádám Ferenc
A TikTok közösségi média hatása a fogyasztói magatartásra a Shein és a Temu esete!
: Hegyi Patrícia
: Hegyi Patrícia
Regarding the strategy of Chinese Internet companies entering the Southeast Asian market----take Kuaishou, TikTok as examples
: Yang Jinrong
: Yang Jinrong
The influence of Kols on the belief and purchasing decision in the Cosmetic field of Young Vietnamese Women in Generation Z through TikTok platform in Vietnam
: Nguyen Linh Chi
: Nguyen Linh Chi
Videómarketing a közösségi oldalakon - A TikTok, a Facebook és az Instagram összevetésében
: Madar Fédra
: Madar Fédra
A koronavírus megjelenését követően az irodai munkavégzés átalakulása a Magyar Posta Zrt. életében
: Kis-Vén Blanka
: Kis-Vén Blanka
The Impact of TikTok on Business to Consumer Communication and its Long-Term Effects on Online Video Consumption
: Baranyi Kristóf
: Baranyi Kristóf
Hogyan befolyásolja a TikTok a „Z” generáció vásárlási szokásait és kapcsolatukat a márkákkal?
: Kiss Adél
: Kiss Adél
A közösségi média trendek pszichológiai hatása a fogyasztókra- A Z generáció trendjei a TikTok-on
: Milstein Emily Viktória
: Milstein Emily Viktória
A női hetilappiac bővülése A Blikk Nők bevezetése
: Szigeti Nóra
: Szigeti Nóra
Videójáték ipar bővülése és a piac marketingkommunikációs aktivitása
: Méhész Anett
: Méhész Anett
A közösségi média hatása az önértékelésre és a mentális egészségre a nők és férfiak körében (avagy hogyan befolyásolja az Instagram és a TikTok használata a két nemet.)
: Danyi Zoé Mária
: Danyi Zoé Mária
Az online marketing stratégiák lehetőségeinek vizsgálata a vállala-tok számára a Starbucks Magyarország mintáján keresztül
: Bacsik Dorina
: Bacsik Dorina
Egy vendéglátóiparban működő, magyar mikrovállalkozás üzleti forgalmának bővülése a Facebook-hirdetések által
: Schwarcz Ádám
: Schwarcz Ádám
A telekommunikációs piac horizontjának globális és hazai bővülése az 5G technológia fejlődésének hatására
: Kozlovsky Dániel
: Kozlovsky Dániel
Online kereskedelem és marketing trendek változásai az ezredfordulót követően
: Lipták Tamás
: Lipták Tamás
Gasztronómia a TikTokon
: Ovics Dana Sára
: Ovics Dana Sára
Similar Items
-
Influencer Marketing in the beauty and Lifestyle Industry on TikTok and Instagram
: Hamikus Renáta -
A TikTok, mint marketing eszköz
: Farkas Anna -
TikTok az új Facebook
: Kővári Barbara -
TikTok, mint marketingcsatorna előnyök és lehetőségek
: Farkas Norina -
Impact of social media marketing on the TikTok platform
: Sipos Máté