A közösségi média marketing szerepe az értékesítésben

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Sövér Bettina Judit
További közreműködők: Bánfalvi Barbara
Eszes Dr. István
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:facebook
hirdetések
Instagram
közösségi média
közösségi oldalak
Linkedin
online marketing
Tiktok
youtube
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/38499

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg38499
005 20220308090527.0
008 220308suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Sövér Bettina Judit 
245 1 2 |a A közösségi média marketing szerepe az értékesítésben  |c Sövér Bettina Judit  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A szakdolgozatom a közösségi média marketing értékesítésre gyakorolt hatását vizsgálja. A dolgozat során alkalmazott módszertan szakirodalom feldolgozás, illetve primer kutatás. A szakirodalom feldolgozásomat a közösségi média általános bemutatásával indítottam, amely során részletesen elemeztem a közösségi média jellemzőit, a platformok helyes használatát és a felületeken alkalmazott marketinget. Ezután a Facebook marketinggel folytattam, amelyben bemutattam a Facebook jellemzőit és vállalati szintű alkalmazását, az oldalon használt leggyakoribb kampánystratégiákat, illetve az itt megjelenő hirdetések létrehozásáról és eredményességéről is írtam. Ezt követte az Instagram felület bemutatása, amelyben részletesen kitértem az Instagram hirdetéskezelő használatára, a különböző hirdetési módokra és hirdetési típusokra, illetve az influencerekkel való együttműködésre is. Majd más platformok is röviden bemutatásra kerültek; a Youtube, a LinkedIn és a TikTok felületeken használt marketinget mutattam be és fejtettem ki egy külön fejezetben. A dolgozatom második felét a kutatási tervemmel kezdtem, amelyben bemutattam a témaválasztásom okát, a kutatási problémákat és célokat, a megfogalmazott hipotéziseimet, majd részleteztem a kutatásom módszereit és eszközeit, illetve a mintavételi tervet és időtervet, amelyek a kutatásom alapjait mutatják be. Ezután a primer kutatásom bemutatásával folytattam. Mind kvalitatív, mind kvantitatív kutatást is végeztem, amelyek segítettek a téma részletes kidolgozásában. A kvalitatív kutatásom egy mélyinterjú volt, amely vállalati oldalról közelítette meg a közösségi média marketinget, és a megfelelő közösségi média stratégia köré épült. A kvantitatív kutatásom egy online kérdőív volt, amelyben internetfelhasználók válaszai alapján vizsgáltam a közösségi média marketing hatását a vásárlási döntésre vetítve. Ezzel a kérdőívvel támasztottam alá, illetve cáfoltam meg a hipotéziseimet, majd megfogalmaztam a következtetéseimet és a javaslataimat a témához kapcsolódóan. 
695 |a facebook 
695 |a hirdetések 
695 |a Instagram 
695 |a közösségi média 
695 |a közösségi oldalak 
695 |a Linkedin 
695 |a online marketing 
695 |a Tiktok 
695 |a youtube 
700 1 |a Bánfalvi Barbara  |e ths 
700 1 |a Eszes Dr. István  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/38499/1/SZAKDOLGOZAT.pdf  |z Dokumentum-elérés