Tartalommarketing a közösségi médiában a B2B piacon

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Nagy Bogáta Luca
További közreműködők: Kun Melinda
Oravecz Titanilla Éva
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:B2B marketing
buyer persona
közösségi média
online marketing
SAVE modell
szervezeti piac
tartalommarketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/38501

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg38501
005 20220308090530.0
008 220308suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Nagy Bogáta Luca 
245 1 0 |a Tartalommarketing a közösségi médiában a B2B piacon  |c Nagy Bogáta Luca  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Bemutatom a B2B piacot és az értékesítési folyamatokat itt. Majd a B2B marketinget szeretném körbejárni, milyen változásokon ment keresztül az évek során, külön hangsúlyt fektetve az online tér hatására. Szeretném megmutatni a SAVE modellt, mely a klasszikus 4P modellt gondolta újra, a mai világunkhoz alkalmazkodva és rámutatok, hogy hogyan függ össze ez a modell a tartalommarketinggel. Ezután ismertetem a tartalommarketinget általánosságban, majd a közösségi médiában. Részletesen szó lesz a Linkedin-ről, hogyan lehet ott sikeresen jelen lennie egy vállalkozásnak, mikre kell figyelni és milyen tartalmak legyenek ott megosztva. 
695 |a B2B marketing 
695 |a buyer persona 
695 |a közösségi média 
695 |a online marketing 
695 |a SAVE modell 
695 |a szervezeti piac 
695 |a tartalommarketing 
700 1 |a Kun Melinda  |e ths 
700 1 |a Oravecz Titanilla Éva  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/38501/1/Tartalommarketing%20a%20k%C3%B6z%C3%B6ss%C3%A9gi%20m%C3%A9di%C3%A1ban%20a%20B2B%20piacon.pdf  |z Dokumentum-elérés