A Calzedonia cégcsoport marketingkommunikációjának és az értékesítési módjának változása a koronavírus hatására

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Huszarek Petra
További közreműködők: Billinger Linda
Kopcsay Dr. László
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:divat
e-kereskedelem
elektronikus kereskedelem - online kereskedelem
értékesítési csatorna
koronavírus-járvány (COVID-19)
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/38503

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg38503
005 20220308090532.0
008 220308suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Huszarek Petra 
245 1 2 |a A Calzedonia cégcsoport marketingkommunikációjának és az értékesítési módjának változása a koronavírus hatására  |c Huszarek Petra  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A szakdolgozatom témájának egy olasz, legfőképpen ruházati termékeket értékesítő vállalatot választottam. Ez a cég nem más, mint a Calzedonia Group S.p.A és a magyarországi leányvállalata, Calzedonia Hungary Kft. A dolgozatom során befogom mutatni az olasz cégcsoportot, annak marketingkommunikációját, értékesítési csatornáját és az értékesítési módját. Bemutatom röviden a magyarországi leányvállalatot is. Végül pedig szó lesz arról, hogy milyen hatással van és volt a koronavírus megjelenése a vállalatra és a márkáira. 
695 |a divat 
695 |a e-kereskedelem 
695 |a elektronikus kereskedelem - online kereskedelem 
695 |a értékesítési csatorna 
695 |a koronavírus-járvány (COVID-19) 
700 1 |a Billinger Linda  |e ths 
700 1 |a Kopcsay Dr. László  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/38503/1/SZAKDOLGOZAT_Huszarek_Petra.pdf  |z Dokumentum-elérés