A Sztómaktív márka kommunikációs stratégiája a közösségi médiában

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Balatoni Kinga Kata
Other Authors: Hanga Péter
Szánthó Dr. Zsuzsanna
Format: Thesis
Kulcsszavak:gyógyászati segédeszközök
kommunikációs stratégia
közösségi média
online elérés
sztómaterápia
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/38521
Description
Abstract:Szakdolgozatomban a sztómás betegek elérését vizsgáltam a közösségi médiában, a Sztómaktív márka online kommunikációs stratégiájának bemutatásán keresztül. Elsőként bemutattam a Replant 4 Care Kft., a céget mely létrehozta a márkát. Dolgozatom következő nagyobb egységében a tb támogatott gyógyászati segédeszközökre vonatkozó szabályzásokat vizsgáltam. Szakirodalmi áttekintésemben definiáltam a közösségi médiát, bemutattam a Facebookot, mint a legnépszerűbb platformot, illetve, hogy milyen lehetőségeket kínál a vállalatok számára. Ezt követően elemeztem a Sztómaktív életmód márka kommunikációs stratégiáját.