A kozmetikai márkák arculatának pszichológiai hatásvizsgálata a Z generáció vonatkozásában.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Magyar Ivett
Other Authors: Németh Balázs
Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet
Format: Thesis
Kulcsszavak:ár
csomagolás
kozmetikai cikkek
marketing
márka
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/38524
Description
Abstract:A dolgozat választott témája az, hogy a Z generációs fogyasztók hogyan ítélkeznek az arcápolási termékek csomagolásáról és hogy ez hogyan befolyásolja őket a vásárlási döntésben. A csomagolás mellett az ár befolyásoló ereje is megvizsgálásra került. A szekunder kutatás egészen a fogyasztói magatartás alapkövétől indul, elemzi a márkát és annak felépítését, majd a végén sor kerül az arculat, a csomagolás és a design bemutatására. A primer kutatás kérdőív segítségével készült, ahol 3 konkrét arcápolási márka (Mixa, Ziaja, Manna) felhasználásával történt a vizsgálat. A minta nagysága 103 volt.