A kozmetikai márkák arculatának pszichológiai hatásvizsgálata a Z generáció vonatkozásában.

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Magyar Ivett
További közreműködők: Németh Balázs
Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:ár
csomagolás
kozmetikai cikkek
marketing
márka
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/38524
Leíró adatok
Kivonat:A dolgozat választott témája az, hogy a Z generációs fogyasztók hogyan ítélkeznek az arcápolási termékek csomagolásáról és hogy ez hogyan befolyásolja őket a vásárlási döntésben. A csomagolás mellett az ár befolyásoló ereje is megvizsgálásra került. A szekunder kutatás egészen a fogyasztói magatartás alapkövétől indul, elemzi a márkát és annak felépítését, majd a végén sor kerül az arculat, a csomagolás és a design bemutatására. A primer kutatás kérdőív segítségével készült, ahol 3 konkrét arcápolási márka (Mixa, Ziaja, Manna) felhasználásával történt a vizsgálat. A minta nagysága 103 volt.