A kozmetikai márkák arculatának pszichológiai hatásvizsgálata a Z generáció vonatkozásában.

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Magyar Ivett
További közreműködők: Németh Balázs
Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:ár
csomagolás
kozmetikai cikkek
marketing
márka
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/38524

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg38524
005 20220308090559.0
008 220308suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Magyar Ivett 
245 1 2 |a A kozmetikai márkák arculatának pszichológiai hatásvizsgálata a Z generáció vonatkozásában.  |c Magyar Ivett  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A dolgozat választott témája az, hogy a Z generációs fogyasztók hogyan ítélkeznek az arcápolási termékek csomagolásáról és hogy ez hogyan befolyásolja őket a vásárlási döntésben. A csomagolás mellett az ár befolyásoló ereje is megvizsgálásra került. A szekunder kutatás egészen a fogyasztói magatartás alapkövétől indul, elemzi a márkát és annak felépítését, majd a végén sor kerül az arculat, a csomagolás és a design bemutatására. A primer kutatás kérdőív segítségével készült, ahol 3 konkrét arcápolási márka (Mixa, Ziaja, Manna) felhasználásával történt a vizsgálat. A minta nagysága 103 volt. 
695 |a ár 
695 |a csomagolás 
695 |a kozmetikai cikkek 
695 |a marketing 
695 |a márka 
700 1 |a Németh Balázs  |e ths 
700 1 |a Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/38524/1/szakdoga_MagyarIvett.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/38524/2/2021-11-23_15-53-41-928.pdf  |z Dokumentum-elérés