Médiafogyasztási szokások megváltozása a pandémia alatt

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Prikryl Ivett
Other Authors: Dr. Rimóczi Csilla
Máté Dr. Zoltán
Format: Thesis
Kulcsszavak:digitális média
hirdetések
internetes reklám(ok)
közösségi média
online marketing
reklámpszichológia
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/38533
Description
Abstract:Szakdolgozatomban a koronavírus hatását fogom megvizsgálni a különböző reklámok tekintetében, majd pedig egy konkrét – nagyon is ismert - cégen keresztül mutatom be a reklámok pszichológiai vonzatát és hatását a mindennapjainkra nézve. A választásom azért esett erre a témára, mert számomra fontos az aktualitás, mégpedig a járványhelyzet sajnos jelentősen befolyásolta és befolyásolja a hétköznapi életet. Nem csupán a fogyasztókat érte váratlanul a vírus okozta nehézségek, de a cégek – mind a kis- és közép vállalatok, mind pedig a nagyobb multinacionális cégek – is elszenvedték ennek következményeit.  A fogyasztók médiafogyasztásai is megváltoztak, aminek következtében a kívánt reklámozási formát és helyet a cégeknek jól kell megválasztani a sikeresség érdekében. Erre alapozva állítottam fel hipotézisemet, ami arra a kérdésre alapszik, hogy „van még értelme az offline – értem itt a TV, rádió, szórólap, újság stb. – reklámozásnak, hirdetésnek vagy ezeket teljesen felváltotta a digitális/online platform?”