Médiafogyasztási szokások megváltozása a pandémia alatt
Elmentve itt :
Szerző: | Prikryl Ivett |
---|---|
További közreműködők: |
Dr. Rimóczi Csilla
Máté Dr. Zoltán |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | digitális média hirdetések internetes reklám(ok) közösségi média online marketing reklámpszichológia |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/38533 |
Hasonló tételek
Pandémia alatt a belső kommunikáció megváltozása és ennek hatásai
: Rácz Dóra
: Rácz Dóra
Az online élelmiszer vásárlási szokások megváltozása a pandémai alatt
: Priszlinger Cintia Fanni
: Priszlinger Cintia Fanni
Fizetési szokások változása a pandémia alatt
: Dancz Dávid János
: Dancz Dávid János
A fogyasztói magatartás megváltozása a pandémia időszakában
: Papp Dorottya
: Papp Dorottya
Repülési szokások megváltozása a Covid-19 hatására
: Szőllősi Gréta
: Szőllősi Gréta
A foglalkoztatási formák megváltozása a koronavírus járvány hatására
: Domokos Ivett
: Domokos Ivett
Képzések szervezése a pandémia ideje alatt
: Czifra Anna
: Czifra Anna
Online marketing a pandémia ideje alatt
: Veres Boglárka
: Veres Boglárka
A referenciacsoportok hatása a médiafogyasztási szokásokra
: Török Gréta Réka
Megjelent: (2013)
: Török Gréta Réka
Megjelent: (2013)
A gyermekvállalás hatása a nők médiafogyasztási szokásaira
: Németh Alexandra
: Németh Alexandra
Az állami szerepvállalás megváltozása a nyugdíjbiztosításban
: Erdős Zsófia Anna
: Erdős Zsófia Anna
Az állami szerepvállalás megváltozása a nyugdíjbiztosításban
: Bácskai Alexandra
: Bácskai Alexandra
Olvasási módok megváltozása a digitalizáció hatására
: Lombárszki Tímea
: Lombárszki Tímea
A lojalitás vizsgálata a szállodaiparban a pandémia alatt
: Rabi Enikő
: Rabi Enikő
A GYSEV Zrt. válságkommunikációjának vizsgálata a pandémia alatt
: Nagy Karolina Sára
: Nagy Karolina Sára
A C-generáció médiafogyasztási szokásainak hatásai az anyanyelvre
: Kormos Kormos
: Kormos Kormos
Mit kíván a magyar nemzet? avagy Médiafogyasztási szokások és a médiahasználat veszélyei az ezredforduló utáni Magyarországon
: Csernák János
Megjelent: (2009)
: Csernák János
Megjelent: (2009)
Egy kisvállalkozás beindítása -a pandémia alatt- és marketingszemléleti bemutatása
: Huszár Lili
: Huszár Lili
Digitális banki szolgáltatások jelentősége, alakulása a 2020-as pandémia alatt
: Pánczél Adrienn Hajnalka
: Pánczél Adrienn Hajnalka
A Z generáció médiafogyasztási szokásai és reklámokkal kapcsolatos attitűdje
: Kiss Renáta
: Kiss Renáta
A politikai művészet szerepének megváltozása és hatása mindennapjainkra
: Válenti Kata
: Válenti Kata
Az Ocskay és Társa Kft. működésének változása a pandémia alatt
: Ocskai Anett
: Ocskai Anett
Társadalmi és gazdasági hatások Liguriában a COVID-19 pandémia alatt
: László Karina
: László Karina
Alkoholfogyasztói szokások változása a Covid-19 alatt
: Csorna Dalma Réka
: Csorna Dalma Réka
A magyar középiskolás diákok médiafogyasztási szokásai a generációs marketing tükrében
: Nagy Flávia
: Nagy Flávia
Menedzsment eszközök alkalmazása a minőségbiztosításban, értékek megőrzése a pandémia ideje alatt
: Bakondi Norbert
: Bakondi Norbert
A Koronavírus okozta pandémia alatt bevezetett hitelmoratórium hatásai és következményei Magyarországon
: Ritecz Patrik
: Ritecz Patrik
A médiafogyasztás változása a különböző generációk között - miként változtak a médiafogyasztási szokások a mai generációk körében a korábbi generációkhoz képest
: Posta Norman
: Posta Norman
A felhőszolgáltatások jelentőségének megváltozása az oktatásban a COVID-19 hatására.
: Pádár Katalin
: Pádár Katalin
Szerelem a korona idején – avagy az esküvői trendek átalakulása a pandémia alatt
: Krizsanyik Anna
: Krizsanyik Anna
Házhoz rendelési szokások változása a Covid-19 időszaka alatt
: Földi Marcell Sándor
: Földi Marcell Sándor
A közösségimédia-használat a fiatal felnőttek mindennapi életében a pandémia előtt és alatt
: Molnár Boglárka
: Molnár Boglárka
A nők szerepének, fogyasztói magatartásának megváltozása és a női magazinok kapcsolata
: Máncs Andrea
: Máncs Andrea
Online kommunikáció megváltozása a koronavírus hatására a MISZ 98 Kft. vonatkozásában
: Bársony Dominika
: Bársony Dominika
A technológiai innováció szerepe az Y és Z generáció kommunikációs- és médiafogyasztási szokásaiban
: Hertlik Bianka
: Hertlik Bianka
A magyarországi szállodaipar helyzete a COVID-19 pandémia alatt, kríziskezelési megoldások, utóhatások a szektorban
: Cseri Zsófia
: Cseri Zsófia
X és Y generáció munkavállalói attitűdjének megváltozása a Ford példáján keresztül bemutatva
: Lánczky Vivien Gyöngyi
: Lánczky Vivien Gyöngyi
Internetes vásárlási szokások, E-marketing és ezek változása a vírushelyzet alatt
: Vandornyik Szabolcs
: Vandornyik Szabolcs
Humán és személyzeti controlling elméletben és a gyakorlatban bemutatva a pandémia alatt, vállalati példán keresztül
: Kovács Ádám
: Kovács Ádám
Támogatott hitelek a pandémia időszaka alatt, MFB Gazdaság Újraindítási Gyorskölcsön statisztikai elemzése és a következtetések levonása.
: Hóka Dániel
: Hóka Dániel
Hasonló tételek
-
Pandémia alatt a belső kommunikáció megváltozása és ennek hatásai
: Rácz Dóra -
Az online élelmiszer vásárlási szokások megváltozása a pandémai alatt
: Priszlinger Cintia Fanni -
Fizetési szokások változása a pandémia alatt
: Dancz Dávid János -
A fogyasztói magatartás megváltozása a pandémia időszakában
: Papp Dorottya -
Repülési szokások megváltozása a Covid-19 hatására
: Szőllősi Gréta