Dél-Koreai kozmetikumok magyarországi piaca

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Birkás Beatrix
További közreműködők: Kárász Zsófia Veronika
Máté Dr. Zoltán
Oravecz Titanilla Éva
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Dél-Korea
fogyasztói kérdőív
kozmetikai cikkek
magyar piac
öttényezős modell
Porter
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/38535
Leíró adatok
Kivonat:A Dél-Koreai kozmetikumok magyarországi piaca című szakdolgozatomban célom volt megvizsgálni a kint, Dél-Koreában ismert és kedvelt kozmetikai termékeket, majd ezeknek a termékeknek a lehetőségeit a hazai piacon. Szakdolgozatomban felsorolom minek is köszönheti pontosan a számunkra hirtelennek tűnő népszerűségét a koreai szépségápolás, milyen hagyományok és összetevők vannak mögötte, illetve milyen a koreai állam által megtervezett népszerűsítési program segített a terjeszkedésében. Ezután a Porter féle öt erő modell és mélyinterjúk segítségével beleástam magam mélyebben, hogy milyen is a versenyhelyzet Magyarországon, milyennek látják esélyeiket a magyar weboldalak tulajdonosai, milyen nehézségeik vagy éppen előnyeik vannak ebben a specifikus ágazatban. Majd pedig a magyar kozmetikai termékek fogyasztóinak a véleményét tártam fel egy internetes kérdőív segítségével. A kérdőív kitér a mindennapos kozmetikum fogyasztásra, a döntést befolyásoló tényezőkre, a koreai márkák ismeretségére, illetve arra is, hogy a Dél-Koreában használt promóciós anyagok mennyire szimpatikusak és meggyőzőek egy magyar ember számára. A legvégén pedig a következtetéseim keretén belül feltártam azon gondolataimat és ötleteimet, amikkel népszerűsíteni lehetne a koreai kozmetikumokat Magyarországon.