Influencer marketing hatása a fogyasztói magatartásra

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Seenger Dóra Réka
További közreműködők: Géczi Petra
Kovács Dr. Ildikó
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:befolyásolás
fogyasztói magatartás
influencer
influencer marketing
közösségi média
online marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/38544
Leíró adatok
Kivonat:A dolgozatban az influencer marketing hatásainak feltérképezésére, illetve a fogyasztói magatartást befolyásoló tényezők feltárására törekszem. Egyrészt abból kiindulva, hogy az influencerek, illetve az influencer vagy másnéven befolyásoló marketing, hogyan is tudja a fogyasztókat vásárlásra bírni esetleg befolyásolni.  A marketing az egyik leggyorsabban fejlődő gazdasági ágazat, a világgazdaságra gyakorolt hatása kiemelkedő jelentőségű a közelmúltban. Innovációs oka a világháló szerepének gyors tempójú előrehaladása. Széles körben való elterjedésével egyre szélesebb fogyasztói kör javára elérhetőek a benne rejlő újabb lehetőségek. Az üzleti életben jelenleg nincsen olyan terület, ahol az internet, valamint a marketing ne lenne jelen. Éppen emiatt választottam szakdolgozatom témájának az influencer marketinget. A mai világban az influencer marketing egy jelentős faktor, amelyet ezáltal nem lehet ignorálni. A világháló alapú social media-k, közösségi oldalak támogatásával, az információ, valamint a reklám pillanatok alatt továbbít a világ bármely pontjára.