A gasztroblogok szerepe a marketingkommunikációban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Ádám Vanda
További közreműködők: Harsányi Dr. Dávid
Szignárovits Zsuzsa
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:gasztroblog
gasztronómia
influenszer
közösségi média
szájreklám
szponzoráció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/38548
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatom a gasztroblogok szerepét vizsgálja a marketingkommunikációban. Szekunder kutatásom során a WOM és eWOM, tehát a hagyományos és elektronikus szájreklámot vizsgálom, ezek fogalmát, fajtáit és csoportosítását fejtem ki. A továbbiakban kitérek még az influenszer marketing sajátosságaira és jellemzőire, valamint ezen keresztül a gasztrobloggerek marketingkommunikációs tevékenységeire. Itt kifejtem a hirdetési formákat és trendeket is. Ezután a primer kutatás eredményeit ismertetem, melyeket a gasztrobloggerek és a fogyasztók szemszögéből is megvizsgáltam.