A gasztroblogok szerepe a marketingkommunikációban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Ádám Vanda
További közreműködők: Harsányi Dr. Dávid
Szignárovits Zsuzsa
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:gasztroblog
gasztronómia
influenszer
közösségi média
szájreklám
szponzoráció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/38548

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg38548
005 20220308090632.0
008 220308suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Ádám Vanda 
245 1 2 |a A gasztroblogok szerepe a marketingkommunikációban  |c Ádám Vanda  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom a gasztroblogok szerepét vizsgálja a marketingkommunikációban. Szekunder kutatásom során a WOM és eWOM, tehát a hagyományos és elektronikus szájreklámot vizsgálom, ezek fogalmát, fajtáit és csoportosítását fejtem ki. A továbbiakban kitérek még az influenszer marketing sajátosságaira és jellemzőire, valamint ezen keresztül a gasztrobloggerek marketingkommunikációs tevékenységeire. Itt kifejtem a hirdetési formákat és trendeket is. Ezután a primer kutatás eredményeit ismertetem, melyeket a gasztrobloggerek és a fogyasztók szemszögéből is megvizsgáltam. 
695 |a gasztroblog 
695 |a gasztronómia 
695 |a influenszer 
695 |a közösségi média 
695 |a szájreklám 
695 |a szponzoráció 
700 1 |a Harsányi Dr. Dávid  |e ths 
700 1 |a Szignárovits Zsuzsa  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/38548/1/%C3%81d%C3%A1mVandaSzakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés