A kreativitás szerepe az audiovizuális reklámokban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kis Viktória
További közreműködők: Dr. Rimóczi Csilla
Totth Dr. Gedeon
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:audiovizuális
kreativitás
marketing
marketingkommunikáció
reklám
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/38549

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg38549
005 20220308090634.0
008 220308suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Kis Viktória 
245 1 2 |a A kreativitás szerepe az audiovizuális reklámokban  |c Kis Viktória  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A szakdolgozatom célja többek között az, hogy megismerjem a fogyasztói oldal motivációit és elvárásait a reklámokkal kapcsolatban, hiszen semmi sem lehet sikeres a célközönség ismerete nélkül.  A dolgozatban szerettem volna az embereknek, akiknek szólnak a reklámok is hangot adni, hogy elmondhassák, mi az, amire vágynak és mi az, amit jobban tennék, ha mellőznének a vállalatok a hirdetéseik készítése során. Olyan sokat hallhatjuk a kreativitás kifejezését is, mint lényeges elemet az élet minden területén, ám nem tudjuk, hogy mennyire játszik fontos szerepet a reklámok hatékonyságának alakulásában. Marketinges oldalról, általában mindenki arra törekszik, hogy minél egyedibbet és maradandóbbat alkosson, ezzel is még inkább elnyerve a fogyasztók figyelmét és tetszését. Azt azonban nem tudjuk, hogy vajon erre van-e igénye a közönségnek, szeretnének-e a reklámokon szórakozni, szeretik-e a kreatív megközelítéseket vagy egyáltalán nem számít nekik? Kutatásom során ezekre a kérdésekre kerestem a választ. Mindezen eredmények együttes elemzésével végül az a célom, hogy széles rálátást kapjak az emberek véleményére a témában és megtudjam, hogyan vélekednek a magyar reklámok helyzetéről. 
695 |a audiovizuális 
695 |a kreativitás 
695 |a marketing 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a reklám 
700 1 |a Dr. Rimóczi Csilla  |e ths 
700 1 |a Totth Dr. Gedeon  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/38549/1/A%20kreativit%C3%A1s%20szerepe%20az%20audiovizu%C3%A1lis%20rekl%C3%A1mokban.pdf  |z Dokumentum-elérés