A közösségi média szerepe és hatékonyságának vizsgálata a NYX Professional Makeup Hungary értékesítésében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Krajcz Klaudia
További közreműködők: Kárász Zsófia Veronika
Máté Dr. Zoltán
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:értékesítés
influencer
közösségi háló
közösségi média
közösségi média marketing
szépségipar
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/38555
Leíró adatok
Kivonat:A közösségi média napjaink, sőt a generációm egyik legmeghatározóbb eleme. Legtöbben már ébredés után egyből valamelyik közösségi platform hírfolyamát görgetjük, onnan értesülünk elsőként a világban történt eseményekről, azon keresztül tartjuk a mindennapi kapcsolatot ismerőseinkkel, barátainkkal, távoli szeretteinkkel. A COVID-19 megjelenésével teljes mértékben megváltozott az életünk, sokkal inkább előtérbe kerültek ezek az online felületek. A pandémia miatt kialakult helyzet az üzleti élet szereplőit is változások bevezetésére kényszerítette, sokkal nagyobb szerepe lett a közösségi hálónak az értékesítésben. Szakdolgozatomban a közösségi háló szerepéről, a közösségi médiában rejlő hirdetési lehetőségekről, azok hatékonyságáról és az értékesítésre gyakorolt hatásukról írok, a NYX Professional Makeup Hungary vonatkozásában. A primer kutatásom során kérdőíves felmérést végeztem, melynek célja főként a magyarországi sminkvásárlási szokások megismerése, a fogyasztók online jelenlétének feltérképezése továbbá az közösségi média hirdetésekről alkotott véleményük, azok vásárlásösztönző hatásának vizsgálata volt.