A közösségi média szerepe és hatékonyságának vizsgálata a NYX Professional Makeup Hungary értékesítésében
Elmentve itt :
Szerző: | Krajcz Klaudia |
---|---|
További közreműködők: |
Kárász Zsófia Veronika
Máté Dr. Zoltán |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | értékesítés influencer közösségi háló közösségi média közösségi média marketing szépségipar |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/38555 |
Hasonló tételek
Eladásösztönző technológia és promóciók szerepe a termékek értékesítésében
: Döme Andrea
: Döme Andrea
Promóteri munka jelentősége a műszaki cikkek értékesítésében
: Koródi Ádám
: Koródi Ádám
Personal Branding in the Professional Business Life
: Körmendi János Ádám
: Körmendi János Ádám
Az ÖKO-barát termékek szerepe a magyar kereskedelemben, választékuk bemutatása és megjelenése egy kereskedelmi egység értékesítésében
: Schäffer Roberta
: Schäffer Roberta
Közösségi média szerepe és hatása a marketingre
: Berta Klaudia
: Berta Klaudia
The impact of the Skills competitions on participants’ professional career
: Svajda Viktória Bernadett
: Svajda Viktória Bernadett
A közösségi média szerepe a toborzás eszköztárában
: Burus Klaudia
: Burus Klaudia
A közösségi média szerepe
: Puskás Enikő
: Puskás Enikő
A közösségi média hatása, szerepe az önértékelésre
: Nagy Cintia Klaudia
: Nagy Cintia Klaudia
A marketingpolitika komponensei, eszközei és rendeltetése a HR szolgáltatások értékesítésében a Viapan Klaszter működésének tükrében
: Nyirádi Marcell
: Nyirádi Marcell
A HairCare Professionals Kft.hajhosszal vezető marketingtevékenysége
: Sárosi Liliane
: Sárosi Liliane
A Professional Publishing Hungary Kft. vagyoni-, pénzügyi-, jövedelmezőségi helyzetének értékelése több év beszámolói alapján
: Deli Levente
: Deli Levente
Közösségi média szerepe az értékesítésben
: Gebauer Orsolya Kíra
: Gebauer Orsolya Kíra
Közösségi média szerepe az értékesítésben
: Jacob Jázmin Zoé
: Jacob Jázmin Zoé
An exploratory study of the role of professional and private interaction in backpackers' accommodation choice
: Avramenko Polina
: Avramenko Polina
Professional Commitment and Career Consciousness Among Hungarian Hospitality Industry Employees
: Kamarás Ádám
: Kamarás Ádám
Glass-buildings – how lay people and professionals communicate about them
: Keszei Barbara, et al.
Megjelent: (2019)
: Keszei Barbara, et al.
Megjelent: (2019)
CEEC Educational policies as an action of combating an emerging professionals' deficiency crisis
: Bezu Ovidiu
: Bezu Ovidiu
A közösségi média szerepe az ingtalanértékesítésben
: Dobó-Kocsis Mónika Éva
: Dobó-Kocsis Mónika Éva
Közösségi média szereplők hitelességének vizsgálata
: Máté Dorottya Adél
: Máté Dorottya Adél
Beyond the stars – professional comparison of the hotel star rating and guest satisfaction metrics
: Lóczi Csanád
: Lóczi Csanád
A közösségi média szerepe a munkáltatói márkaépítésben
: Pápai Bettina
: Pápai Bettina
A közösségi média szerepe a vállalkozások marketingtevékenységében
: Nádasdy Viktória
: Nádasdy Viktória
A közösségi média szerepe a fogyasztói döntésekben
: Sztyéhlik Dominika
: Sztyéhlik Dominika
A serdülőkor krízisei, a közösségi média szerepe
: Csaby Máté
: Csaby Máté
A közösségi média szerepe a kereskedelmi gyakorlatban
: Kacsó Ákos
: Kacsó Ákos
A közösségi média szerepe az étteremválasztási döntéseinkben
: Gutyán Emese Gréta
: Gutyán Emese Gréta
A közösségi média szerepe az iskolaszövetkezetek életében
: Szabó Balázs
: Szabó Balázs
A közösségi média marketing szerepe az értékesítésben
: Sövér Bettina Judit
: Sövér Bettina Judit
A munkaerő-toborzás és a közösségi média oldalak kapcsolata A Hays Hungary Kft. közösségi médián keresztüli marketingtevékenységének vizsgálata
: Zsiga Vivien
: Zsiga Vivien
Human success factors in the field of hospitality and tourism from the perspective of professionals and BGE students
: Kiss Virág Anna
: Kiss Virág Anna
Közösségi média története és szerepe a XXI. században
: Páncsity Zóra Anna
: Páncsity Zóra Anna
Közösségi média hatása és szerepe a munkaerő toborzásban
: Kajlik Bianka Anna
: Kajlik Bianka Anna
A közösségi média marketing alapjai és alkalmazása Az Instagram szerepe a modern üzleti stratégiákban
: Berkes Adrienn Klaudia
: Berkes Adrienn Klaudia
A közösségi média szerepe a Stihl Kft. marketingtevékenységében
: Szabó Kata
: Szabó Kata
A közösségi média befolyásoló szerepe a vásárlók körében
: Reményi Adrienn
: Reményi Adrienn
Hasonló tételek
-
Eladásösztönző technológia és promóciók szerepe a termékek értékesítésében
: Döme Andrea -
Promóteri munka jelentősége a műszaki cikkek értékesítésében
: Koródi Ádám -
Personal Branding in the Professional Business Life
: Körmendi János Ádám -
Az ÖKO-barát termékek szerepe a magyar kereskedelemben, választékuk bemutatása és megjelenése egy kereskedelmi egység értékesítésében
: Schäffer Roberta -
Közösségi média szerepe és hatása a marketingre
: Berta Klaudia