A Private Spa, mint új szolgáltatás bevezetése a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. által működtetett Széchenyi Gyógyfürdő és Uszodában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bakos Cintia Rita
További közreműködők: Czinege Szilvia
Kopcsay Dr. László
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Fürdő
gyógyfürdők
Private Spa
Széchenyi Fürdő
szolgáltatás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/38575
Leíró adatok
Kivonat:Szakmai gyakorlatomat a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. által működtetett Széchenyi Gyógyfürdő és Uszodában töltöttem. A Széchenyi Fürdőn belül, a nemrégiben induló Private Spa szolgáltatás értékesítése és fellendítése volt a szakmai gyakorlatom fókusz feladata. Kezdésképpen egy történelmi gyorstalpalót írtam a fürdőkultusz kialakulásáról, hogy hogyan alakult és fejlődött ki mindez, a kezdetektől napjainkig. Ezután a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt.-t (BGYH Zrt.), mutattam be röviden, hogy melyik évben és miként alakult meg a vállalat, illetve mely fürdők tartoznak/ tartoztak kezei alá. Mivel a Széchenyi Fürdő is a BGYH Zrt. által van működtetve, így egy szép ugrást tehettem a következő fejezetre, ami már a Széchenyi Gyógyfürdő és Uszoda alapos és átfogó bemutatása volt. Mielőtt a Private Spa-t részleteztem volna, fontosnak tartottam a szolgáltatások HIPI-elvét belefonni valamilyen formában a dolgozatomba, hiszen így érthető meg leginkább a „szolgáltatás” jelensége. A HIPI-elv definiálása után, a Private Spa szolgáltatást mutattam be, kezdve a Fürdőben lévő elhelyezkedésétől, a vendégforgalom alakulásáig. Átfogó képet alkottam a dolgozatom fő témájáról. Egy fő fejezetet áldoztam a világon mindnyájunkat sújtó Covid-19 világjárványra. Integrált résznek éreztem, hiszen a Covid-19 nem csak az embereket, de a vállalatokat és a gazdaságot is érintette. A pandémia taglalása után, az általam választott mélyinterjú, mint primer kutatás volt a fő téma. Ismertettem a kutatás folyamatát, célját, a kutatás módszerét, a három hipotézisem felállítását, az információ gyűjtés menetét és a mélyinterjúk feldolgozását, valamint a kutatási eredményeket. Végezetül a mélyinterjú és a vendégforgalom alapján összeállítottam négy javaslatot, melyeket saját érveimmel és a szakmai gyakorlatom alatt szerzett tapasztalataimmal támasztottam alá.