A digitális marketing és az influencer marketing hatása a fogyasztói magatartásra, az esztétikai beavatkozások tekintetében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Buzai Eszter
További közreműködők: Dr. Fehér-Marosi Barbara
Máté Dr. Zoltán
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:digitalizáció
e-marketing - elektronikus marketing
internetes reklám(ok)
közösségi média
marketing
online marketing
online reklám
reklámpszichológia
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/38577

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg38577
005 20220308090706.0
008 220308suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Buzai Eszter 
245 1 2 |a A digitális marketing és az influencer marketing hatása a fogyasztói magatartásra, az esztétikai beavatkozások tekintetében  |c Buzai Eszter  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A szakdolgozatom célja, hogy bemutassam a digitális marketing eszközeit, ezen belül pedig az influencer marketinget, mivel véleményem szerint ez az online marketing egyik legjelentősebb eszköze. Továbbá az online marketing hatását szeretném vizsgálni a szépségiparra fókuszálva. A szépségiparban rengeteg új trend jelent meg és a közösségi médiás felületeket szinte már elárasztják az ezzel kapcsolatos reklámok és hirdetések. Egyrészről arra lennék kíváncsi, hogy milyen hatása van az online média felületeken megjelenő influencer marketingnek, másrészről hogyan befolyásolhat egy egyént az általa kedvelt véleményvezér. Miért vesznek meg egy bizonyos terméket, vagy vesznek igénybe bizonyos szépségipari szolgáltatásokat. Emellett a dolgozat másik fontos célja, hogy alá tudjam támasztani, hogy a szépségiparban tevékenykedő szolgáltatóknak kifizetődő ezt a fajta digitális marketing eszközt alkalmazni. Szeretném megtudni mi módon befolyásol egy influencer, illetve, hogy a szépségipari szolgáltatók miért választanak influencert és nem más médiumot a reklámozásra. A kutatásomhoz szeretnék egy pár mélyinterjút készíteni egy plasztikai sebésszel, akinek a fő profilja az esztétikai beavatkozások és kozmetikai kezelések. Ezek a kezelések és kisebb nem műtéti beavatkozások napjainkra már kimondottan népszerűvé váltak. Szeretném megtudni, hogy ő alkalmaz-e influencer marketinget, illetve, ha az online reklám eszközeinek hatékonyságát kellene mérni, melyik lenne számára a legkifizetődőbb. Továbbá szeretnék kérdőívet összeállítani, ahol az emberek véleményét és hozzáállását vizsgálom az esztétikai beavatkozásokkal kapcsolatban. 
695 |a digitalizáció 
695 |a e-marketing - elektronikus marketing 
695 |a internetes reklám(ok) 
695 |a közösségi média 
695 |a marketing 
695 |a online marketing 
695 |a online reklám 
695 |a reklámpszichológia 
700 1 |a Dr. Fehér-Marosi Barbara  |e ths 
700 1 |a Máté Dr. Zoltán  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/38577/1/Buzai%20Eszter%20Szakdolgozat%202021.pdf  |z Dokumentum-elérés