Az Instagram influencerek és szponzorált tartalmaik hatásai a fiatal nők testképére
Saved in:
Main Author: | Sárai Anna |
---|---|
Other Authors: |
Harsányi Dr. Dávid
Kenesei Gábor |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | influencer közösségi média marketing önbecsülés testkép |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/38601 |
Similar Items
A vizuális közösségi média hatása a fiatal nők testképére
: Józsa Flóra
: Józsa Flóra
Reklámlélektan, avagy a szépségipari kampányok hatása a fiatal nők testképére
: Mádi Emese Júlia
: Mádi Emese Júlia
Az influencerek befolyásoló hatása a fiatal nők vásárlási döntéshozatalára
: Klich-Lázár Anna
: Klich-Lázár Anna
Instagram marketing és influencerek a közösségi médiában
: Brandlhofer Richárd
: Brandlhofer Richárd
A közössségi média hatása a fiatalok testképére
: Hordós Andrea
: Hordós Andrea
Az Instagram influencerek térhódítása a világban és a magyarországi piac vizsgálata
: Gengeliczky Marcell
: Gengeliczky Marcell
Önértékelési problémák kialakulása a fiatal nőknél az influencerek hatására
: Zsom Anna
: Zsom Anna
„Hiteles-e még a hashtag?” - Az Instagram influencerek hatása az utazók attrakcióválasztási döntéseire
: Pethő János
: Pethő János
Influencerek vásárlásösztönző hatásai
: Balog Adrienn
: Balog Adrienn
Fiatal felnőtt nők vállalkozási hajlandóságának okai
: Tömösközy Kíra Paulina
: Tömösközy Kíra Paulina
A Facebook ás az Instagram reklámozási hatásai az FMCG szektorban
: Kormányos Péter Dávid
: Kormányos Péter Dávid
Instagram az üzleti világban
: Ungvári Zsófia
: Ungvári Zsófia
Az Instagram globális térhódítása
: Daróczi Mercédesz
: Daróczi Mercédesz
Környezettudatos influencerek, és kampányaik társadalmi hatásai
: Durucz Dorina
: Durucz Dorina
Az Instagram lehetőségei a rendezvényszervezésben
: Mühl Klaudia
: Mühl Klaudia
Body positivity az Instagram korában
: Torma Szabina
: Torma Szabina
Az új apaszerep megítélése a fiatal nők és férfiak körében
: Máté Eszter Alexandra
: Máté Eszter Alexandra
Instagram - Instant reklám és közösségépítés
: Csáki Gábor
: Csáki Gábor
Influencerek által megosztott élelmiszerhirdetések fogyasztóra gyakorolt hatásai
: Oláh Noémi
: Oláh Noémi
Az Instagram szerepe a vendéglátóhelyek marketingtevékenységében
: Molnár Lea
: Molnár Lea
A hazai és nemzetközi gasztro-influencerek hatása a gasztronómiai fogyasztási szokásokra a fiatal felnőttek körében
: Garancsy András
: Garancsy András
Effectiveness of Influencer Marketing on Instagram Micro and Macro Influencers’ Effect on Brand loyalty and Purchase Intentions
: Kalysbek Kyzy Aiganysh
: Kalysbek Kyzy Aiganysh
Az Instagram hatása az Y és a Z generációra
: Zanati Gabriella
: Zanati Gabriella
Az Instagram, mint marketing eszköz vizsgálata a turizmusban
: Soltész Gréta
: Soltész Gréta
Az Instagram és Facebook szerepe az online reklámozásban Magyarországon
: Laczi Dorottya
: Laczi Dorottya
Modern Ways of Promotion of Tourist-Related Products Using Instagram as a Platform
: Filatkova Anna
: Filatkova Anna
Az Instagramon megjelenő influencer marketing hatásai a fiatal nőkre
: Győry Viktória
: Győry Viktória
A Facebook és az Instagram, mint közösségimédia-hirdetés felületek.
: Mészáros Róza Dorottya
: Mészáros Róza Dorottya
Online Turizmus- Instagram turizmus a világban és Magyarországon
: Mädl Klaudia
: Mädl Klaudia
A vizuális közösségi média térnyerése, avagy az instagram jelensége
: Pusztai Katalin
: Pusztai Katalin
Az önkéntes alapon végzett munka pozitív hatásai a fiatal felnőttekre
: Berinszki Nikolett
: Berinszki Nikolett
Az influencerek hatása a marketingkommunikációban
: Oldal Fanni
: Oldal Fanni
Influencer Marketing in the beauty and Lifestyle Industry on TikTok and Instagram
: Hamikus Renáta
: Hamikus Renáta
Az influencerek, mint marketingkommunikációs eszközök
: Virág Dóra
: Virág Dóra
Influencerek szerepe az utazási döntésekben
: Kósa Klaudia
: Kósa Klaudia
Influencerek hatása a sportban
: Berta Zoltán László
: Berta Zoltán László
Influencer marketing az Instagram-on, hatása a fogyasztói magatartásra a divatiparban
: Németh Renáta
: Németh Renáta
A női cigarettamárkák vizsgálata avagy Mi befolyásolja a fiatal nők vékony cigaretta márkaválasztási szokásait
: Nagy Éva
: Nagy Éva
Streamerek, azaz videójáték influencerek
: Mihály Bence Norbert
: Mihály Bence Norbert
Influencer marketing, lovas influencerek
: Koncz Laura
: Koncz Laura
Similar Items
-
A vizuális közösségi média hatása a fiatal nők testképére
: Józsa Flóra -
Reklámlélektan, avagy a szépségipari kampányok hatása a fiatal nők testképére
: Mádi Emese Júlia -
Az influencerek befolyásoló hatása a fiatal nők vásárlási döntéshozatalára
: Klich-Lázár Anna -
Instagram marketing és influencerek a közösségi médiában
: Brandlhofer Richárd -
A közössségi média hatása a fiatalok testképére
: Hordós Andrea