Egy sportlétesítményt üzemeltető vállalkozás marketing szemléletű elemzése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Orgon Béla
További közreműködők: Bajkó Kinga
Oravecz Titanilla Éva
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:7P modell
business marketing
egészség
kérdőív
kérdőíves felmérés
sport
vállalkozás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/38621
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatom témája A 4% Fitness edzőterem marketingszempontú elemzése, ahol elemzem a makrokörnyezetét, mikrokörnyezetét, 7P alapján és még sok, a marketingben releváns szempontok alapján. Kutatómunkámhoz online kérdőívet használtam, amelynek célja a hazai edzőtermi szokások, igények megismerése volt, demográfiai ismérvek alapján. Próbáltam gyakorlatias és mégis szakmai szemmel megközelíteni ezt a témakört és a cég elemzése során feltárni rejtett hibákat, problémákat és olyan javaslatokat tenni, amelyek segíthetik a Négyszázalék Kft. fejlődését és eredményességét.