A Festék Csodák Kft. festék- és építőipari szaküzletének közösségi média stratégiája a megváltozott COVID19 világjárvány alatt és ennek hatása a fogyasztói döntéshozatalban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Tóth Flóra
További közreműködők: Pólya Dr. Éva
Kulcsszavak:fogyasztói magatartás
közösségi média
marketing terv
marketingkommunikáció
vállalkozás marketingstratégiája
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/38622

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg38622
005 20220308090800.0
008 220308suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Tóth Flóra 
245 1 2 |a A Festék Csodák Kft. festék- és építőipari szaküzletének közösségi média stratégiája a megváltozott COVID19 világjárvány alatt és ennek hatása a fogyasztói döntéshozatalban  |c Tóth Flóra  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom témájául munkahelyemhez és munkakörömhöz illő témát választottam. Jelenleg a Festék Csodák Kft.-nél dolgozok, mint Marketing és PR ügyintéző, tehát a közösségi média platformok kezelése is a feladataim közé tartozik csakúgy, mint a kampányok megtervezése és lebonyolítása. A koronavírus világjárvány teljes egészében forgatta fel az életünk ritmusát, nem történt ez másként a kereskedelemben sem. Új stratégiát kellett megalkotni, mely az online felületek lehetőségeit aknázza ki. A célközönségünk nagy számban történő elérése volt a cél, valamint az, hogy aktivizáljuk vásárlóinkat, vásárlásra késztessük őket posztjaink által. Ez a probléma globális kiterjedésű, hiszen a legtöbb kereskedelmi egységnek módosítania kellett az eddigi, jól bevált marketingstratégiáján. Az offline hirdetések mindinkább háttérbe szorultak, hiszen a szabadidős tevékenységek korlátozása miatt nem tartózkodtak a célközönség tagjai a közterületeken. Emiatt az ATL eszközökön belül a szabadtéri reklámeszközök, illetve néhány területen az újság jelentősen háttérbe szorult. A megoldás ebben a válságos helyzetben az online felületek lehetőségeinek kiaknázása volt mindenki számára. A közösségi média által szélesebb körben lehet elérni és aktivizálni a potenciális vásárlókat, ezáltal népszerűsíteni az adott vállalatot. A versenytársainknál is megfigyelhető stratégia volt az online térhódítás, valamint a hirdetési lehetőségek megragadása. Új eszközökkel és szemlélettel kellett felhívnunk magunkra a figyelmet, egy teljesen új tartalomnaptárat létrehozva. Több kereskedelmi vállalatnál is megfigyelhető, hogy az eddigi aktivitás növelés helyett az elérés növelésére tértek át a marketingben. A szavazós és játékos posztokat felváltották a Facebookon a termékismertetők és a nyereményjátékok, kuponok megosztása.Kérdőíves kutatásomban arra kerestem a választ, hogy a megváltozott marketingkommunikációs stratégiánk miképpen hatott követőinkre, illetve potenciális vásárlóinkra. Továbbá véleményüket kértem ki abban is, hogy milyen tartalmakkal találkoznának legszívesebben a közösségi média felületeken, hogy a jövő évre egy olyan stratégiát tudjak megtervezni, mely követőink igényeihez alkalmazkodik. 
695 |a fogyasztói magatartás 
695 |a közösségi média 
695 |a marketing terv 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a vállalkozás marketingstratégiája 
700 1 |a Pólya Dr. Éva  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/38622/1/TothFlora-JHSUDA-A%20Fest%C3%A9k%20Csod%C3%A1k%20Kft.%20fest%C3%A9k-%20%C3%A9s%20%C3%A9p%C3%ADt%C5%91ipari%20szak%C3%BCzlet%C3%A9nek%20k%C3%B6z%C3%B6ss%C3%A9gi%20m%C3%A9dia%20strat%C3%A9gi%C3%A1ja%20a%20megv%C3%A1ltozott%20COVID19%20vil%C3%A1gj%C3%A1rv%C3%A1ny%20alatt%20%C3%A9s%20ennek%20hat%C3%A1sa%20a%20fogyaszt%C3%B3i%20d%C3%B6nt%C3%A9shozatalban.pdf  |z Dokumentum-elérés