A stadion, ahová még a sas is leszáll, avagy A szurkolói élmény vizsgálata a Groupama Aréna mérkőzésnapi szolgáltatásain keresztül
Saved in:
| Main Author: | Hegedüs Ádám |
|---|---|
| Other Authors: |
Harsányi Dr. Dávid
Tóth Fruzsina |
| Format: | Thesis |
| Kulcsszavak: | 7P modell labdarúgás Magyarország sport szolgáltatásmarketing |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/38625 |
Similar Items
A GROUPAMA ARÉNA BEMUTATÁSA A RENDEZVÉNYSZERVEZÉS SZEMPONTJAI SZERINT
: Kocsis Diána
: Kocsis Diána
Stadion, mint rendezvény helyszín
: Rigó Ádám
: Rigó Ádám
A jó vezető odafordul ...ahova kell
: Szlávecz Alíz
: Szlávecz Alíz
Főnix Kastélyszanatórium és Egészséghotel, ahová újjászületni érkezünk
: Takács Annamária
: Takács Annamária
A Puskás Aréna marketingstratégiája
: Benkő Dorottya
: Benkő Dorottya
Marketing strategy through the example of the Groupama Insurance SC
: Orbán Tímea
: Orbán Tímea
Magyarország egészségturizmusának bemutatása a Danubius Health Spa Resort Margitsziget szolgáltatásain keresztül
: Fejér Dominika
: Fejér Dominika
A Puskás Aréna sportturisztikai megítélése
: Nagy György Bálint
: Nagy György Bálint
The changing role of Iran in the international arena
: Ertl Flóra
: Ertl Flóra
A szurkolói közösségek szerepe a kultúrában Kérdőíves kutatás a magyar kontextusban
: Hubert Dávid
: Hubert Dávid
Szurkolók vs. szurkolói szubkultúrák az FTC lelátóin
: Lakatos Friderika Franciska
: Lakatos Friderika Franciska
Robert Bosch France SAS TMC charter projekt analízise
: Hegyi Antal
: Hegyi Antal
Média narratívák és szurkolói érzelem a média szerepe a futballszurkolói kultúra formálásában Magyarországon
: Palotai Benjámin
: Palotai Benjámin
A befektetési alapok piacának és a Groupama Biztosító Zrt. eszközalapjainak vizsgálata
: Tótin Richárd
: Tótin Richárd
Hétköznapi Hős szurkolói program a 2023-as Budapesti Atlétika Világbajnokságon
: Márk Blanka
: Márk Blanka
Evaluation of the Financial Position and Performance of Arena Hungary Ltd.
: Kisteleki Hanna
: Kisteleki Hanna
Banki számviteli szoftver elemzését támogató szkriptek készítése Base SAS-ban
: Németh Ádám
: Németh Ádám
A szurkolói élményfokozás hatása a lojalitásra az FTC példáján keresztül
: Boros Gréta
: Boros Gréta
A Szurkolói Elégedettség Formálása Kommunikációs Stratégiákkal a Magyar Labdarúgó Élcsapatoknál.
: Katona Kálmán
: Katona Kálmán
Az ügyfél elégedettség szerepe a Groupama Biztosító Zrt. stratégiájában - fókuszban a dolgozói elégedettség 2016
: Németh Martina
: Németh Martina
A munkavállalói élmény
: Baracki Éva
: Baracki Éva
Danubius Hotel Arena és Hungaria rendezvénytevékenységének bemutatása és elemzése
: Csernák Nikoletta Zsófia
: Csernák Nikoletta Zsófia
A Flow-élmény A "tökéletes élmény" és a videojáték függőség kapcsolata
: Földi Fruzsina
: Földi Fruzsina
A COVID-19 ügyfélmagatartásra, elégedettségre, lojalitásra és a fogyasztói trendekre gyakorolt hatásának vizsgálata a Wizz Air Hungary légitársaság szolgáltatásainál
: Simon Richárd
: Simon Richárd
Az egészségturizmus a budapesti agglomerációban – avagy a KAQUN víz gyógyító ereje a SAS-ra
: Fülöp Krisztina Kitti
: Fülöp Krisztina Kitti
Vásárlás vagy élmény – szolgáltatásmarketing és látogatói élmény a budapesti Nagyvásárcsarnokban
: Izsák Bernadett Réka
: Izsák Bernadett Réka
A SAS Kft vagyoni, pénzügyi, jövedelmezőségi helyzetének értékelése az eredmény alakulását befolyásoló tényezők vizsgálata
: Molnár Csilla
: Molnár Csilla
A sas és a sárkány párharca, avagy az Amerikai Egyesült Államok hegemóniájának megtörése Kína által
: Ballai Péter Artúr
: Ballai Péter Artúr
Élmény-gasztronómia Az ügyfélközpontú szolgáltatás tervezés receptje
: Oswald Réka
: Oswald Réka
A Henkel AG & Co. KGaA nemzetközi felvásárlási gyakorlata a Spotless Group SAS akvizíciójának példáján keresztül
: Mamuzsits Dóra
: Mamuzsits Dóra
Analyzing how a closed riding arena influences the earning power of an equestrian tourism establishment
: Tóth Réka
: Tóth Réka
A 21. századi koncertszervezés sikertényezőinek vizsgálata, Azahriah tripla Puskás Aréna koncertjén keresztül
: Hajdú-Ráfis Lili
: Hajdú-Ráfis Lili
Vásárlási élmény és digitalizáció
: Gürtler Erika
: Gürtler Erika
Élmény egy csésze kávéban
: Krajner Dóra
: Krajner Dóra
A projektmenedzsmentben használatos projekttervezési módszerek sajátosságai a Vodafone Vízilabda Aréna példáján keresztül szemléltetve
: Madácsi Rebeka
: Madácsi Rebeka
Hazai sportturizmus bemutatása, annak várható alakulása a közeljövőben a Danubius Hotel Arena szemszögéből
: Szabó Enikő Sofia
: Szabó Enikő Sofia
Digitális fogyasztói élmény Az online aktivitás hatása a döntésekre
: Szoboszlai Laura Luca
: Szoboszlai Laura Luca
LEADER+ mínuszokkal ...és még tovább...
: Tóth Nóra
: Tóth Nóra
A felhasználói élmény hatása a fogyasztásra
: Piricsi Flórián
: Piricsi Flórián
Íz, hangulat, élmény a Cafe Frei marketingtevékenységének hatása a fogyasztókra
: Bercsényi Sára
: Bercsényi Sára
Similar Items
-
A GROUPAMA ARÉNA BEMUTATÁSA A RENDEZVÉNYSZERVEZÉS SZEMPONTJAI SZERINT
: Kocsis Diána -
Stadion, mint rendezvény helyszín
: Rigó Ádám -
A jó vezető odafordul ...ahova kell
: Szlávecz Alíz -
Főnix Kastélyszanatórium és Egészséghotel, ahová újjászületni érkezünk
: Takács Annamária -
A Puskás Aréna marketingstratégiája
: Benkő Dorottya