A zene szerepe a TV-reklámokban

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Freund Zita
Other Authors: Dr. Rimóczi Csilla
Máté Dr. Zoltán
Format: Thesis
Kulcsszavak:befolyásolás
hangnem
reklám
tempó
zene
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/38626

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg38626
005 20220308090805.0
008 220308suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Freund Zita 
245 1 2 |a A zene szerepe a TV-reklámokban  |c Freund Zita  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Az egyre nagyobb médiapiac magával hordozza az egyre nagyobb reklámpiacot is. A reklámok minden elérhető eszközzel próbálják felhívni a fogyasztók figyelmét a promotált termékekre/szolgáltatásokra. Egyik legjelentősebb és leghatásosabb eszközük az audio anyagok alkalmazása. Diplomamunkámban megvizsgálom a zene, emberi érzelmekre való hatását, valamint a marketingben való szerepét. Ezen belül is pontosan a televíziós reklámokban használt hanganyagok tudatos alkalmazását, ami a fogyasztót befolyásolhatja. 
695 |a befolyásolás 
695 |a hangnem 
695 |a reklám 
695 |a tempó 
695 |a zene 
700 1 |a Dr. Rimóczi Csilla  |e ths 
700 1 |a Máté Dr. Zoltán  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/38626/1/A%20zene%20szerepe%20a%20TV-rekl%C3%A1mokban.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/38626/2/nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-nyilvanos-bizalmas-2020.pdf  |z Dokumentum-elérés