Az Institut Esthederm luxuskozmetikai márka bevezetése a Covid-19 alatt

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Boda Kincső
További közreműködők: Kovács Dr. Ildikó
Kovács Mónika
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:4p
koronavírus-járvány (COVID-19)
luxuskozmetikum
márkabevezetés
piaci bevezetés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/38632
Leíró adatok
Kivonat:A szakdolgozat választott témája a Naos Hungary Kft. alá tartozó Institut Esthederm luxuskozmetikai márka Covid-19 vírus alatti hazai bevezetésének szemléltetése.A dolgozat a márkabevezetést és az ehhez kapcsolódó koronavírus hatását, bevezetésre vonatkozó befolyásolását foglalja össze egy esettanulmány formájában.  A dolgozat primer része a marketing 4P elemein (Product, Place, Price, Promotion) keresztül szemlélteti a bevezetés fázisait, és a járvány ezen részekre való kihatását, valamint szakértői mélyinterjúkon keresztül is vizsgálja a márka piacra kerülésének sikerességét.