A Wilu Möbel-line Kft. értékesítése disztribútorként
Saved in:
Main Author: | Lugosi Gréta |
---|---|
Other Authors: |
Hrabovszki Ágnes Zsuzsa
Mészáros Zoltán |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | bútor bútorgyártás disztribúció kizárólagos disztribúciós szerződés SWOT-elemzés Wilu Möbel-line Kft. |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/38650 |
Similar Items
Humánfejlesztések értékesítése
: Becze Diana
: Becze Diana
Pénzügyi Termékek Értékesítése
: Tóth Róbert
: Tóth Róbert
Táplálékkiegészítők online értékesítése
: André Alexandra
: André Alexandra
Robotfűnyírók értékesítése Magyarországon
: Janus Martin
: Janus Martin
Reading between the lines TV2
: Koltai Andrea
: Koltai Andrea
Bizalom és on-line kommunikáció
: Castilló Károly
: Castilló Károly
Háztartási gépek értékesítése napjainkban
: Bakos Evelin
: Bakos Evelin
Ital hungarikumok értékesítése a vendéglátásban
: Hollós Gergő Tibor
: Hollós Gergő Tibor
A Coop üzletlánc online értékesítése
: Vidra Eszter
: Vidra Eszter
A használt órák online értékesítése
: Kékesi Sándor Pál
: Kékesi Sándor Pál
Applikációk értékesítése freemium modellben- trendek
: Turák Noémi
: Turák Noémi
Harley-Davidson motorok értékesı́tése Magyarországon
: Balogh Ádám
: Balogh Ádám
Almatermésű és csonthéjas gyümölcsök értékesítése Idared Felsőörs Kft.
: Tóthné Csorvási Ágnes Bianka
: Tóthné Csorvási Ágnes Bianka
Spiritualitás értékesítése Zen és:Jóga, mint szolgáltatás marketing lehetőségei a magyar piacon /
: Szatmári Lívia Anna
: Szatmári Lívia Anna
Az on-line kommunikáció miért nem helyettesítheti a valós találkozásokat? Az on-line közösségek
: Cseszneki Balázs
: Cseszneki Balázs
Mobil applikációk értékesítése A mobil applikációk értékesítésének bemutatása
a WhatsApp marketingmenedzsmentjének vizsgálatán keresztül /
: Almásy Mónika Andrea
: Almásy Mónika Andrea
Az impulzív vásárlás szerepe az on-line kereskedelemben
: Forgó Fanni Eszter
: Forgó Fanni Eszter
Below The Line marketing communication applied in the fashion industry
: Mészáros Dóra
: Mészáros Dóra
Energetikai projektek beszerzése/értékesítése és annak támogatása
: Faragó Vilmos
: Faragó Vilmos
Az On-line értékesítés lehetőségei a magyar építőanyag kereskedelemben
: Bedekovits Csaba
: Bedekovits Csaba
A Ten-Line Kft. családi vállalkozás generációváltásának kihívásai, problémái, vezetésátadásának lehetőségei
: Szőnyi András Gábor
: Szőnyi András Gábor
A MediLine Üzletház Kft. vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése
: Kiss Dalma
: Kiss Dalma
Az on-line deviazkereskedelem piaci mechanizmusai, lehetőségei és kockázatai
: Gaál Katalin
: Gaál Katalin
On the Side Lines of the Changing East-Asian Region – The Case of Taiwan
: Vándor János
Published: (2018)
: Vándor János
Published: (2018)
Investigation of Communication Skills of Front-Line Employees in Boutique Hotels
: Kocsor Nóra
: Kocsor Nóra
Méz értékesítése a vendéglátásban, a Tepliczky Méhészet tükrében
: Tepliczky Fanni
: Tepliczky Fanni
Rendezvények lebonyolítása és rendezvényhelyszínek értékesítése a Budapesti Gyógyfürdőkben
: Balog Ádám
: Balog Ádám
Új tranzitútvonal bevezetésének hatékony értékesítése a kapcsolt szállítmányozásban
: Barazi Sára
: Barazi Sára
Miért nem helyettesítheti az on-line kommunikáció a valós találkozásokat?
: Zmák Balázs
: Zmák Balázs
The impact of influencer marketing on Lining – as Chinese social media Douyin as an example
: Ye Jingmei
: Ye Jingmei
Elektromos gépjárművek értékesítése Magyarországon a Nissan LEAF példáján keresztül
: Kiss Noémi
: Kiss Noémi
A Ship To Line koncepció megvalósíthatóságának előkészítő elemzése a Robert Bosch Elektronika Kft. esetén
: Lőrincz Péter
: Lőrincz Péter
Az on-line könyvelés, távkönyvelés bevezetése és működtetése a Qualitas System Kft. példáján keresztül
: Iványi Krisztina
: Iványi Krisztina
Corporate marketing strategic problems of a joint venture, through the example of Vectra-Line Plus Kft.
: Luong Györgyi Lan
: Luong Györgyi Lan
Introduction of relocation processes of Robert Bosch Elektronika Kft. including the relocation of PWR products and production line
: Pusztai István
: Pusztai István
Linee guida per la didattica della sostenibilità e della responsabilità
: Andrási Gábor, et al.
Published: (2023)
: Andrási Gábor, et al.
Published: (2023)
Az újvilág és az óvilág borainak értékesítése A luxus borok helyzete a világ borkereskedelmében
: Kemendy Kristóf László
: Kemendy Kristóf László
First Class termékcsomag értékesítése és a termékhez tartozó marketingkommunikációs folyamatok
: Csöregi Ádám
: Csöregi Ádám
Felhőalapú oktatási rendszer fejlesztése és értékesítése kis- és középvállalkozások számára
: Máriás Tibor
: Máriás Tibor
Utazásközvetítő irodák változó szerepe a turisztikai piacon, az on -line értékesítés tükrében
: Mogyorósi Edina
: Mogyorósi Edina
Similar Items
-
Humánfejlesztések értékesítése
: Becze Diana -
Pénzügyi Termékek Értékesítése
: Tóth Róbert -
Táplálékkiegészítők online értékesítése
: André Alexandra -
Robotfűnyírók értékesítése Magyarországon
: Janus Martin -
Reading between the lines TV2
: Koltai Andrea