Ruhák értékesítésének hatékony növelése közösségi oldalakon való reklámozással

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kalinics Hanna
További közreműködők: Harsányi Dr. Dávid
Kisfürjesi Nóra
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fogyasztói magatartás
közösségi média
online értékesítés
online marketing
ruhaipar
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/38657
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatom központjában a közösségi médián való ruhahirdetések voltak. Mind a szekunder és mind a primer kutatásom is bebizonyította, hogy az interneten egyszerű és hatásos hirdetni. Az online reklámoknak manapság nagyobb sikere van, mint az offline hirdetéseknek. A közösségi média platformokat rengetegen használják, azonban egy eladónak fontos kiszűrni a saját célközönségét a hatékony értékesítéshez. Dolgozatomban kiderült, hogy melyik közösségi média platformokon lehet a legeredményesebben hirdetni, hogyan viselkednek a fogyasztók online vásárlás során, továbbá, hogy egy vállalkozásnak miként kell felépítenie marketingstratégiáját és hogyan tud a közösségi platformokon vásárlókat szerezni.